Helsingfors shoppingen

Gick in på Gant och de hade rea på lite allt möjligt så då slog jag till och köpte en långärmad jag har sett på ett tag men aldrig ens tänkt tanken att köpa den, men nu blev den min äntligen! :) 
Har ett par likadana shorts i en mörkare färg från mango och tänkte eftersom mina är så sköna och bra så köper jag ett par till! Dessutom var de på rea så det skadar ju inte :) fick dom för 12€ / 120kr
Köpte nog dessa mest för att de var så söta med rosetten på men har haft såna här vita trosor från ginatricot förr men de blev gråa efter en tid så de fick åka i soptunnan då.. meen nu har jag nya och fina! :D
Det var -50% på precis allt i en hårbutik så då passade jag på att köpa denna leave-in kräm från Kerastase! Den är för färgat hår och den gör håret mjukt och skyddar även mot värme, sjukt bra! Allt i ett :)
Mina ABSOLUTA favoriter! Så sköna på och huuur snygga?? har ju tjatat om att jag vill ha leopard slip-ons här på bloggen och dessa blev mina för 25€ /250kr! Såå nöjd!
 
Ännu till detta köpte jag två ganska basic tröjor från Vero Moda för 3€ / 30kr styck (!!!) men dom orkade jag inte ens fotografera eftersom det skulle ha blivit ganska jobbigt! + The fault in our stars boken som jag är helt fast i efter dom första kapitlen!
 
Men iallafall, blev riktigt nöjd med min shopping och allt detta gick under 100€/1000kr! Så jag hittade väl nog en hel del :) Allt var på rea så det var ju kul! :D
 


felicia    •  

Fina saker :)

Loviza    •  

sv: tack så mycket va glad jag blir ! fina plagg :)

hemlig bundare    •  

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? du borde bli foto modell ju? gillar du vara singel då? snälla söta rara kan du inte göra ett as långt video inlägg för min skull när du borstar håret och plattar det och lockar det sötisen då? du har så otroligt vackert hår och så otroligt vackra ögon med sötisen ju? dej vill ja gjärna träffa och bjuda ut sötisen ju? du är det vackraste som finns och snyggaste och sötaste med ju och värdens bästa blogg ju? gillar en sån under bar söt och snygg vacker som dej gillar vara singel då? snälla söta rara kan du inte göra ett as långt video inlägg när du borstar håret och plattar det och lockar det sötisen snälla för min skull under bara sötisen du har värdens bästa blogg som finns ju snälla svara nu på exakt allt sötisen!!!!!!!!

Svar: Vet inte riktigt om det här var en sån seriös kommentar haha! Om du kanske skulle fråga på ett litet annorlunda sätt dina frågor så skulle jag förstå dom bättre och ta dig mera seriöst :)
Henrietta Nylund

Ida    •  

vad fina saker!

Isabelle    •  

Snygga!

hemlig bundare    •  

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? du borde bli foto modell ju? gillar du vara singel då? snälla söta rara kan du inte göra ett as långt video inlägg för min skull när du borstar håret och plattar det och lockar det sötisen då? du har så otroligt vackert hår och så otroligt vackra ögon med sötisen ju? dej vill ja gjärna träffa och bjuda ut sötisen ju? du är det vackraste som finns och snyggaste och sötaste med ju och värdens bästa blogg ju? gillar en sån under bar söt och snygg vacker som dej gillar vara singel då? snälla söta rara kan du inte göra ett as långt video inlägg när du borstar håret och plattar det och lockar det sötisen snälla för min skull under bara sötisen du har värdens bästa blogg som finns ju snälla svara nu på exakt allt sötisen!!!!!!!!

hemlig bundare    •  

tja fan vad söt och snygg vacker du är sötisen? du borde bli foto modell ju? gillar du vara singel då? snälla söta rara kan du inte göra ett as långt video inlägg för min skull när du borstar håret och plattar det och lockar det sötisen då? du har så otroligt vackert hår och så otroligt vackra ögon med sötisen ju? dej vill ja gjärna träffa och bjuda ut sötisen ju? du är det vackraste som finns och snyggaste och sötaste med ju och värdens bästa blogg ju? gillar en sån under bar söt och snygg vacker som dej gillar vara singel då? snälla söta rara kan du inte göra ett as långt video inlägg när du borstar håret och plattar det och lockar det sötisen snälla för min skull under bara sötisen du har värdens bästa blogg som finns ju snälla svara nu på exakt allt sötisen!!!!!!!!


tja sötisen allt ja skriver är sant svara nu på exakt allt är du snäll sötisen!!!!!

Svar: Jag är inte singel, har pojkvän över ett år tillbaka! Tack för dina komplimanger :) får se om jag kan göra något inlägg i framtiden om du nu så önskar det! Jag antar att du inte bor var jag bor( i finland ) så det kan ju bli lite svårt då :)
Henrietta Nylund

Boel    •  

Så snygga kläder :D

Aina Strand    •  

Fina inköp :)

Felicia    •  

Va nice shopping!
puss

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snygga skor

V I L M A L A ♔    •  

Vad fina saker du köpte!
Hemliga beundraren där ovanför har kommenterat exakt samma sak på en rad andra bloggar jag sett! Helt sjukt, gör inget som hen säger :/ kram ♥

Svar: Jasså okej, haha! Trodde nästan det var någon av mina kompisar tills jag kollade upp IP adressen som var från Göteborg.. Tack för att du förvarnade mig haha :D
Henrietta Nylund

mina - it's my time to shine!    •  

Sv: Ja, den luktar sjukt gott!!

Fina grejer, men vad är den där vita saken med rosett för något? :p

Svar: Det är trosor haha :D
Henrietta Nylund

☆Z I N J A☆    •  

fina inköp!

Sara Ekman    •  

nice :)

kaffehörnan    •  

Vad underbar fin shopping

milina.blogg.se    •  

snyggt!:)

Catrine    •  

åh älskar slip-ons! va snygga de var :D

Emma Broberg    •  

gud vad fina saker :d

Jessica    •  

Fina saker, gillar speciellt skorna! :)

Edda    •  

fint










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!