Helsingfors med William


Sitter just nu i pizzahut och äter då vi kom till Helsingfors superhungriga för 1,5 timme sedan! 
Det var ganska spontant att vi åkte hit, och vi är dessutom ensamma! Trodde aldrig våra föräldrar skulle låta två tonåringar gå ensamma i Helsingfors men tydligen!
Så planerna är att shoppa (och äta) i ca. 8 timmar tills tåget går mot Vasa igen!
Vad ska ni göra denna måndag?



Anita    •  

omnom!

☆Z I N J A☆    •  

åh vad kul!:D är william din pojkvän?:)

Svar: Ja, William är min pojkvän! :)
Henrietta Nylund

Prietha    •  

Gud vad gott med Pizza!

Prietha    •  

Gud vad gott med Pizza!

lovisa    •  

sv: ja det är skönt att gymma :)

Felicia    •  

Kunde ej kommentera ditt seanste inlägg, men dör så mkt fina klännignar :D

puss

Anonym    •  

Så kul med shopping!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!