Glad midsommar!

Här känns det verkligen inte som midsommar! Regnade för fullt i morse och det kommer bara vara några plusgrader! Inte sån riktig höjdare det va!
 
Ikväll ska jag högst antagligen till Williams villa och spendera midsommaren där med hans familj, mysigt! Kommer dock säkert åka till mig efter det på kvällen och sova hos mig eftersom att jag hatar att sova på villor, don't know why! Så blir inget festande för mig som säkert alla andra i min ålder ska göra, haha! Bäst så!
 
Vad annars då? Hade världens konsitgaste dröm, gick på PW igen klockan kvart före 1 på natten igår, kollat (och kollar) desperate housewives, fått infektion i tungan (?), haft riktig matkoma och massor av annat!
Vad ska ni göra denna midsommar?
 


Catrine    •  

ha en underbar midsommar finis :D!!!

sanna:)    •  

åhh jordgubbar

Amanda [SPONTAN]    •  

Så fin!

Prietha    •  

Gott med jordgubbar, glad midsommar! :D

Johanna Lausing    •  

Nu är min veckans blogg avslutad! Gå in på min blogg för att se om du vann! Om inte, får du jättegärna vara med igen!

Pauline    •  

glad midsommar!

carolinakatjasusanna.blogg.se    •  

Riktigt fin blogg, gillar designen :)

JosefinsDream    •  

Jordgubbaaaar<3

denna midsommar var verkligen iskall haha..

SARA EMILIA'S mode & fotografi    •  

Glad midsommar!

molly    •  

åååh jordgubbar :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!