Fredagen den 13e kvällen



Kom hem idag från affären med mamma med en inte så trevlig överraskning. Det hade blivit strömavbrott i huset och alla var sjukt hungriga så vi satte igång och grillade korv och åt kladdkaka med grädde, sjukt gott!
 
Känns verkligen skönt att jag har fått i mig mat nu de senaste två dagarna. Har dock inte fått i mig så värst mycket men har börjat äta lite mera fast föda så det känns bättre! Det var även första gången igår jag fick i mig proteiner sedan söndag, så jag har kännt mig sååå mycket piggare och friskare dom senaste två dagarna med lite mera näring i kroppen!
 
Har även fått nu en jobbtid tills imorgon på dagen så ska ta mig till sängs tidigare ikväll och försöka få i mig mat på morgonen så jag orkar stå och betjäna kunder i 4 timmar!


Fashion Safari    •  

Åh så gott med kladdkaka :)

Anonym    •  

Mums

Anonym    •  

Mums

Anonym    •  

Mums

Anonym    •  

Mums

Anonym    •  

Mums

Johanna Svensson ♡    •  

Gud så gott det där ser ut :D

Josefine    •  

Åh så gott!

☆Z I N J A☆    •  

ändå lite mysigt med strömavbrott!
gott:(

Anna Katana    •  

Tur att man kan grilla på sommaren så man inte blir så beroende av att det är strömavbrott. (:

Svar: Ja, synd att det var värsta stormen där ute och dåligt väder så vi fick grilla inne i vår spis haha :D
Henrietta Nylund

♫♪ sandra    •  

gott!

Knaperbloggen    •  

Men mums! :D

Jennifer    •  

Sv: ja det är alltid super kul! :)

Jennifer    •  

Sv: ja det är alltid super kul! :)

Pauline    •  

vad mysigt :)

Anita    •  

Haha men åh så gott :D

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Mums så gott :) Trevlig helg :)

Karin    •  

Så gott allt såg ut

Anonym    •  

Mumsigt!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!