Frågor om mitt sommarjobb

Typ världens fulaste och slitna selfie haha!
 
Så, jag har fått en massa kommentarer i senare inlägg om vad jag sommarjobbar med och tänkte ta det i ett inlägg så jag slipper skriva om det så mycket!
 
Jag jobbar på McDonalds i stan i Vasa (kom och köp mat haha!) tycker det kan vara lite pinsamt att säga att jag jobbar på en snabbmatskedja eftersom att folk kanske anser att det är äckligt och smutsigt och ohygieniskt och fettigt, men så är det faktiskt inte! Allt är faktiskt väldigt rent och vi städar väldigt mycket! 
 
Får inte skriva ut något om mina jobbuppgifter men kan iallafall säga att jag också har ansett att folk som jobbar i McDonalds har ett skitjobb och inte fått något bättre men faktiskt var det väääldigt många sökande till sommarjobbet och jag var en av dom fyra som fick jobbet!
 
Men iallafall, skäms jag inte nu över att säga att jag jobbar på McDonalds!
Det finns ju så många andra jobb som är ''dåligare'' och jag gillar faktiskt det här jobbet och trivs med personalen och miljön! 
 
Så nu hoppas jag att många inte kommer fråga lika mycket om det här efter att jag har skrivit ut det nu! :)
 


Erika    •  

Jobb som jobb ju, man ska vara glad att man har ett :)

Svar: Ja eller hur :)
Henrietta Nylund

Ebba ♥    •  

Det är ju ändå ett jobb som du tjänar pengar på och Mcdonalds är ju inte så äckligt som alla tror :)

Svar: Nej exakt! :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Du ska vara glad att du har sommarjobb i alla fall!

Amanda    •  

Det viktiga är att man trivs där man jobbar:)

Sv: Okej:)

milina.blogg.se    •  

Äsch! Pengar som pengar ;) är ju ändå bara ett sommarjobb :)

Alice    •  

sv: vad tråkigt :(

åh vad roligt med sommarjobb, jag skulle tycka det vore roligt att sommarjobba på en snabbmatskeja, mycket folk och saker att göra! fast är det in stressigt ibland? typ så jag föreställer mig det :p

Svar: Jo det kan vara riktigt stressigt ibland! Speciellt när man är ny så kan man inte maskinerna så bra osv :D
Henrietta Nylund

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]    •  

Har själv jobbat på gatukök och det låter som ett äckligt och smutsigt jobb men på insidan, som kunderna inte ser, äre ju faktiskt, som du skriver, väldigt snyggt och städat :)

svar: Det va sjukt skönt att steka i solen, tills jag kom hem och fick se att jag bränt mig, haha.

MADDISENJ.SE    •  

Skönt med ett jobb ju!

Anonym    •  

McDonalds e faktiskt ett jättebra sommarjobb, man lär sig att bl.a hantera stress bättre osv. :)

jennifer    •  

det verkar faktiskt vara riktigt kul att jobba på McDonald's :D
sv: ja verkligen! du får köpa ;D

V I L M A L A ♔    •  

Åh vad kul för dig!! :DDD

Anonym    •  

Pengar som pengar! Verkar ju ändå bra!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!