Första jobbdagen

Sitter nu i bilen påväg hem från första dagen av sommarjobbet med Emilia! Vi lyckades låsa ut oss på en innergård när vi skulle hem så det var ju riktigt smidigt av oss!
Får första dag var väldigt jobbig i början då vi bara hade teori i ca. 3 timmar men sedan fick vi börja stå i kassan och ta beställningar och det var riktigt kul! 
Det kommer nog ta en tid att lära sig hur maskinerna funkar och alla tiotals regler och saker att komma ihåg!
Har du något sommarjobb i år? 




Anonym    •  

älskar skorna!

Anonym    •  

Hoppas der går bra resten av tiden

milina.blogg.se    •  

skorna är riktigt snygga!

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Linnea    •  

Svar: Ja, jag hittade den på Priso, men finns i dem flesta utav dem lite större matbutikerna som har en "amerikansk-hörna" typ :)
Planer för långhelgen?
Kram! :)

Johanna - A dream as a model ♥    •  

härligt att det gick bra :D

Angus    •  

Va spännande! Hoppas det blir skoj!

Sara    •  

Nej har inget sommarjobb i år. Var är det riktigt ni jobbar? :)

Svar: Jag jobbar på McDonalds i sommar :)
Henrietta Nylund

jonna    •  

härligt :) var jobbar du?

Svar: Jag jobbar på McDonlands i sommar :D
Henrietta Nylund

kaffehörnan    •  

Då blir de en minnesvärd dag

jennifer    •  

sv: ja skit bra är den! :D

milina.blogg.se    •  

- älskar max :D

MADDISENJ.SE    •  

snygga spikeskor :D

lovisa    •  

sv: ta ck så mkt :) åh snygga skor med nitarna!

Kelly    •  

Snygga skor! :D

matildarodin    •  

Super att du la tillbaka koden! :)

Svar: Såg inte förrens på morgonen att du hade kommenterat och tänkte maila dig men hittade ingen adress! Men tur att allt ordnade sig ändå :)
Henrietta Nylund

SOPHIEHELENA    •  

Ja det ska bli väldigt roligt! :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Ja, helt underbart faktiskt :) Vart sommarjobbar du? Jag ska sommarjobba på Coop denna sommar :)

Svar: Jag sommarjobbar på McDonalds i sommar! :)
Henrietta Nylund

Ebba Axelsson    •  

Kul med sommarjobb! Hoppas det går bra :)

Rebecka    •  

Svar:
Det var jättegott!

Ha en fin dag ♡

Kram

V I L M A L A ♔    •  

Vad kul för dig!! Ja jag ska jobba på ett ålderdomshem HAHA kramis :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!