En lite annorlunda tisdag

Idag vaknade jag klockan 11 tiden och kollade ett avsnitt Desperate Housewives och gick sedan ut och solade en timme. Efter det for jag på första dagen på det riktiga sommarjobbet där vi talade om olika hälsosaker osv och fick jobbkläderna och fick veta allmänna saker. Första riktiga jobbdagen har jag på torsdag eftermiddag/kväll med Emilia!
Efter att jag var klar for jag och provkörde bilar med mamma och min bror och så körde vi till Dallas Pizza Palazzo och åt pizza och jag åt en pannpizza som smakade lite konstigt faktiskt.
Nu har jag kommit hem och fått ett riktigt roligt paket i postlådan som jag kommer visa upp när jag har tid!


V I L M A L A ♔    •  

PIZZA OCH SOLA OMG OMG!! Spännande på paketet :D kramis på dig finaste ♥

Svar: bästa som finns ju!!
Henrietta Nylund

claes-göran olofsson    •  

jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till videon, som spelas upp på youtube

Anonym    •  

skönt med lite färg!

vanja    •  

så gott :D

Becca    •  

Du verkar ha haft en toppen dag! :)

milina.blogg.se    •  

nu har du också fått bränna ju ;)

Celine    •  

Åh vill också va så brun!
- åh ja älskar dom! Har försökt hitta ett par så länge innan jag fick dem!

ELIN    •  

vad gott det såg ut!

Johanna Lausing    •  

OMG. F*N VAD NICE.

Erica    •  

Härligt med solbränna! :)
Var är det du jobbar nånstans?

Olivia Magnusson    •  

Åh härligt att få lite bränna, o gott :D

sv: hihi tack :D
kram ♡

Sara Ekman    •  

Härligt :)

kaffehörnan    •  

Hoppas pizzan smakar bättre nästa gång
Gött med sola

Erika    •  

Lät ju som en riktigt bra dag :)

KassandraPalma    •  

åh så kul med sommarjobb!!

Anita    •  

Åh, myyysigt!

frida christina    •  

Åh så härligt!

Linnea    •  

Svar: Okej så tråkigt, men dem var sjukt goda! :)
Hoppas att du haft en bra vecka hittills!
Kram! :)

Amanda [SPONTAN]    •  

Såg härligt ut :)

Veronica    •  

Vad gott!

♫♪ sandra - en musikblogg    •  

gott!

Siri    •  

Vad brun du är!

Svar: Åh tack så mycket!
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!