En bra första dag av sommarlovet

Sitter just nu och smaskar i mig av favoritsmaken från ben&jerry's!
Har precis lagat egenlagade hamburgare till familjen och gud så gott det blev! Har värsta matkoman nu eftersom jag åt så mycket, haha :( 
På morgonen vaknade jag hos William ensam eftersom han hade åkt iväg mot Laihia för att hämta en ny lättviktare. Steg upp klockan 12 tiden och hämtade Linda och for till Mcdonalds och hämtade mat och satte oss vid Hoviska och åt och sedan kom Sara dit.
Snart ska jag börja dra mig mot Gamla Vasa för att träffa Emma, Linda och Sara hos Sara :) 
Har inga planer för kvällen annars så det ser vi senare! 
Ha en trevlig söndag!


Anonym    •  

Åh så gott, har aldrig smakat på den förr? Vad smakar den som?

Svar: Den smakar sjukt gott! Den smakar ungefär som en snickers! :) mycket jordnötssmör i denna!
Henrietta Nylund

Ebba ♥    •  

Åh vad god den ser ut!

Sv: Ja det hoppas jag med! Kramkram ♥

Ida Lindborg ♡    •  

Mumsigt!

Sv: Åh tusen taack! jaa, fantastiskt!! :'D kram

♫♪ sandra    •  

åh gott!

Amanda [SPONTAN]    •  

Åh, lät härligt!

milina.blogg.se    •  

Aldrig testat den där!

MADDISENJ.SE    •  

Härligt med sommarlov :D

V I L M A L A ♔    •  

ÅHHHHHH GUD VAD GOTT :D KRAM

Prietha    •  

nej men gud vad gott! har inte ätit b&j på över ett år :O

Sara Ekman    •  

Mums :)

milina.blogg.se    •  

- fyfan! :s

KassandraPalma    •  

åh så skönt! bara 11 dagar kvar för mig innan sommarlovet :)

MALIN    •  

gud vad gott med glass! och det finns ju ingen bättre än ben & jerrys!

Anita    •  

Omnom :D

Amanda    •  

Åh har faktiskt aldrig smakat den förut, är den god? :)

Älskar verkligen B&J glassarna, så gudomligt goda! :D

Svar: Den är sjuuukt god! Smakar som snickers typ, fast utan nötklimpar och sådär :D
Henrietta Nylund

Rebecka    •  

Åh vad gott!

Hoppas du får en fortsatt fin vecka ♡

Kram

emma    •  

måste smaka denna! verkar vara så god :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!