Back on track

Älskar verkligen mina fina rosa nike!

Igår kväll precis innan gymmet stängde hann jag med ett intensivt 45 minuters träningspass! Körde på ben och rumpa och även lite mage. 

Kändes verkligen skönt att vara tillbaka efter fleeera veckors pauser p.g.a. Operation, jobb och så var jag även sjuk efter vi kom hem från Spanien.

Ska verkligen ta mig i kragen och dra mig mot gymmet oftare än jag har tidigare, kom inte ens ihåg hur skönt det kändes att träna tills nu!

Klockan 12 har jag annars frisörstid för att färga bort min heeeemska utväxt som är minst 5 cm! Nu ska det bort och istället blir dett nyare och färschare äntligen!




Catrine    •  

va skönt att vara tillbaka :D

Anonym    •  

Riktigt fina skor och du med! :)

Fanny    •  

Härligt med träning! :)

sandija-döv-adopterad-fotografi    •  

snygga skor :)

Miranda    •  

Snygga träningsskor! :)
svar: Skolan är helt okej, men just frisörlinjen är lite annorlunda jämfört med andra linjer. Just för att våra lärare int e så speciellt omtyckta, och dom hittar på väldigt konstiga regler osv som ingen annan i skolan har. Så det kan bli lite jobbigt ibland, och du kommer högst antagligen flippa på lärarna förr eller senare haha. Så jag skulle säga att dom är det störta problemet. Men har du rätt attityd och verkligen vill bli frisör så ska det nog gå bra. Vissa perioder kan manna väldigt långa dagar, medan andra perioder kan man ha lediga dagar. Hoppas jag inte skrämde dej nu haha :D

Ellen    •  

Sv; Tusen tack!

V I L M A L A ♔    •  

Bra jobbat :D

Emma Broberg    •  

håller med, de rosa skorna är störtsnyggaa! :d

Svar: Ja visst är dom! :D
Henrietta Nylund

Matilda Wikblom    •  

Vilka snygga träningsskor!

yasmine mamma till dennis    •  

rosa är alltid nice hehe

Boel    •  

Åh så härligt med träning :D Och sjukt fina skor!

Linn Johansson    •  

Dina skor är sjukt fina!

Svar: Ja visst är dom! :)
Henrietta Nylund

Nathalie Tegelstam    •  

Duktig du är tjejen :) Måste själv ta och börja träna! kram

Svar: Åh tack! :)
Henrietta Nylund

Amanda [SPONTAN]    •  

Lycka till med träningen nu! :)

Svar: Tack! :)
Henrietta Nylund

Jennisbeauty    •  

Åh, vill också ha sådana skor! :)

Natalie    •  

Bra kämpat!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!