Äntligen hemma!

Hem ljuva hem! Nu är jag äntligen hemma efter en låång dag av shopping med William i Helsingfors! 
Fick med mig hem mycket olika saker och blev väldigt nöjd! Dessutom var det superstor rea överallt så lyckades få med mig endast rea-saker hem! Kommer avslöja imorgon (eller i övermorgon med tanke på att jag har jobb imorgon) vad jag har köpt i H:fors och är riktigt taggad över att visa mina bästa fynd! 
 
Nu ska jag verkligen vila ut mig så jag orkar stå på mina ben i flera timmar imorgon, igen!
 
P.S. Märkte nyligen att det inte gick att kommentera på mitt senaste inlägg av någon konstig orsak?


Tess    •  

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

milina.blogg.se    •  

åh kul med shopping!

Kaffehörnan    •  

Vad fin bild. Kul med shopping

Adriana Aroose    •  

VICTORIA'S SECRETS TÄVLING PÅ BLOGGEN!
Du har nu chansen att vinna två victoria's secrets perfymer!
Inga svårigheter alls!

här är direktlänk: http://adrianaaroose.se/2014/june/tavling.html#comment

Sara Ekman    •  

kul med shopping :)

Anonym    •  

sv: den är jättegod också :)Ja du borde testa, definns säkert i någon butik hos dig :)

Isabelle    •  

Sv: Så himla mysigt att titta på film ju, särskilt när det regnar ute haha!

HJJONSSON    •  

Skönt med rea saker woohoo! Fynd fynd!

Rebecka    •  

Ditt hår är så fint!

Svar:
Åh ja, det var jättemysigt :)

Ha en fin tisdag ♡

Kram

Svar: Åh tack såå mycket! :)
Henrietta Nylund

Victoria    •  

Finis!!

Anonym    •  

Fina ni är tillsammans :)

mina - it's my time to shine!    •  

Älskar jackan!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!