Vädret levererar!

 
Steg upp genast jag vaknade och satt mig i solstolen och började sola! Var verkligen riiiktigt varmt idag må jag säga! Låg även på våra utemöblers bord idag på en filt och med en kudde och solade ryggen haha! Man tager vad man haver när vi inte hunnit köpa lämpliga solstolar att sola ryggen för än!
Känns verkligen bra nu när det är sådant superväder, och jag har börjat få tillbaka lite av brännan nu så småningom! :)
Men nu börjar det bära av mot lite konfirmationsfester som jag ska besöka, så ska köpa lite rosor före och är redan sen så! :)
 


Josefine    •  

Gud vad brun du är, vill också! :)

Josefine    •  

Gud vad brun du är, vill också! :)

☆Z I N J A☆    •  

oj vilken skillnad, jag har faktiskt också fått färg på mig:DD

Lisa    •  

Hej! Har en bloggtävling där du kan vinna ett armband, kika gärna in och delta. Men skynda dig, tävlingen avslutas snart.

Lycka till och ha en bra dag,
KRAM

MATILDA    •  

men så härligt! å vad brun du är :D

milina.blogg.se    •  

här är det inte så fint idag!

♫♪ sandra    •  

härligt!

Nathalie Tegelstam    •  

Ser ut som du har de jättehärligt och så brun du är :) KRAM

Linnea    •  

När vädret är bra går verkligen humöret upp också! Så härligt! :9
Önskar dig en lyckad start på den nya veckan imorgon!
Kram! :)

Alice    •  

Har också solat idag, såå härligt!

Anita    •  

Åå, helt underbart ju :D

Linda [fotoblogg]    •  

Har varit härligt väder här med :D

SARA EMILIA'S mode & fotografi    •  

Åh så härligt! Riktigt brun har du blivit också :)

Isabelle    •  

Åh, vill också vara sådär brun!

Sv: Det var riktigt gott, hehe!

Malou    •  

Åh vad härligt! Det har vart supervarmt idag verkligen!! Fin blogg!:)

Johanna Svensson ♡    •  

Gud så härligt ju :D Var riktigt bra väder hos mig med idag!

Fredrik    •  

Ser skönt ut!

Lollee    •  

Gud så brun du har blivit! Nu får jag väl ta och sola ikapp ;)

V I L M A L A ♔    •  

Åhh vad härligt din bajskorv ahah! xx

Celine    •  

Åh vad brun du är! Fusk!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!