Vad hände igår kväll?

Kladdkaka vi åt för några dagar sedan.
Igår kväll gick Emilias moped sönder så hon fick låna min, som tur behöver jag ju inte den nu när jag kör med mopedbilen! :) Så hon ska låna den tills hennes egna blir fixad.
Kom även hem igår kväll ganska sent då vi bara satt i stan efter jobbet med Emilia och William och talade, så kom hem halv tolv tiden och då såg vi två avsnitt Desperate Housewives innan vi lagade pizza halv två på natten och sedan gick och lade oss. Lilla My ville dock inte alls sova när det var dags utan bara sprang runt och härjade men till slut fick vi sova! :) 
Idag står det på schemat hittils bara jobb, så får se om jag gör något speciellt ikväll/ efter jobbet! :)


Anonym    •  

Supergott med kladdekaka!

Sara Ekman    •  

Åh mums :)

Annika    •  

SV: tack så mycket! :)

emelie andersson    •  

sv: ja det är verkligen det godaste som finns :)
allt bra med dig denna lördag? <3

Isabelle    •  

Det där ser så gott ut, blev riktigt sugen på kladdkaka nu!

Theresia    •  

Åh, det där såg väldigt gott ut!

Viktoria Eriksson    •  

Åh, nam så gott! :)

milina.blogg.se    •  

åh vad gott :)

☆Z I N J A☆    •  

åhhhhhhhhhhhhh supergott

Becca    •  

Gud så gott med kladdkaka!

MATILDA    •  

åh vad gott ;D

Flisan    •  

sv: det tkr jag verkligen att du ska göra :D

V I L M A L A ♔    •  

Såå gott med kladdkaka :D

Life of Johanna    •  

musm så gott med kladdkaka

fashion    •  

neeeej sååå gott










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!