Tisdagens solnedgång

Två bilder från igårkväll
Snart så ska jag bege mig iväg mott jobbet och kommer jobba så länge som jag får, alltså tills 10 ikväll.
Igår kväll när vi kom hem med William gick vi ut med hunden en bit och solen höll på att gå ner så vi tog med kameran och tog några bilder! Tyvärr så gick solen ner på ungefär 15 minuter bakom träden så det blev inte riktigt sådana bilder som jag hade hoppats på!
Annars idag har jag vaknat klockan 12, ätit tacos (som gick sådär) och solat!


Anonym    •  

Superfin du är!

Miranda    •  

Fina bilder! :)
Svar: Tack! Vi renoverar wcn eftersom att den var så gammal..

Ida Lindborg ♡    •  

åh så fint!

Sv: hihi åh tack! tack så hemskt mycket :') kram

Linda [fotoblogg]    •  

Så fina bilder trots att solen gick ner så fort :)

Fashion Safari    •  

så härligt!

Anonym    •  

Wow! Läckra bilder :)

Christina    •  

Hoppas det gick bra att jobba :) Fina bilderna blev :)

jonna    •  

haha ja verkligen :)
så fin du är!

Jessica    •  

Så fina bilder på dig! :)

Johanna Svensson ♡    •  

Vackert ju :D

Micaela Åhman    •  

Fina foton blev det :) även om de inte blev som du hade tänkt.

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Härliga bilder :)

Sara Ekman    •  

fint :)

LIENE    •  

Fina bilder :)

johanna    •  

eller hur! :) så härliga bilder förresten!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!