Superheta sommardagar

Två bilder av alla som fina Sarah Hästbacka fotograferade av mig tidigare i veckan!
Vaknade upp idag lite före 12, skönt med sovmorgon! Åt sedan frukost och sedan hoppade jag i duschen och sedan har jag solar i ca. 1 timme.
Snart bär det av mot stan för att kolla lite i butiker och sedan för att jobba ett kort 4 timmars pass.
Igår solade jag också en del på dagen och hade morgonpass på jobbet. På kvällen så var jag ute och körde en stund med Ebba, Filippa och Malin. 

Nu när det har varit så fint väder både på dagarna och på kvällarna ( igår var det t.om. 35(!!!!) grader i skuggan! ) så har inte velat sitta inne och blogga, vilket man kan förstå! :)


MATILDA    •  

så fin! :D

ɑ n n i k ɑ    •  

Fina bilder!

V I L M A L A ♔    •  

Så jävla fin jag avlider

Svar: Men ååh du då <3
Henrietta Nylund

Alexandra - Lakeyours    •  

Hey!
Var gärna med och tävla om en valfri bikini från Choies på min blogg, finns till exempel att välja på de kända triangl bikininerna i deras sortiment, kram!

Anita    •  

Så fina bilder hörru! :D

Josefine    •  

Fina bilder!
Så himla bra väder ute, man kan nästan inte förstå att det är Sverige :)

Linnea    •  

Så fina bilder! :)
Svar: Åh tack så mycket! :)
Hoppas du får en toppen fredag! :)
Kram! ♥

Alexandra - Lakeyours    •  

Vad roligt att du är med och tävlar om en bikini från Choies, lycka till!

milina.blogg.se    •  

så fin bild på dig! :)

linah    •  

fiin!

lovisa    •  

sv: ja jag gillar den jag med :) Fina bilder!

Fashion Safari    •  

åh älskar den första bilden, så fin!

Viktoria Eriksson    •  

Så fin du är! :)

Alice    •  

Riktigt fina bilder! eller aa bild med två fina redigeringar!

Ebba ♥    •  

Åh vad fin du är!!

Nathalie Tegelstam    •  

åh, vilken fin bild på dig, och bara älskar svartvita :) kram

Sara Ekman    •  

fina bilder :)

Åsa    •  

Åh så fin!

Sv: Ja vist är dom :)
Kram

Jonna♥    •  

Svar: Ja alla tycker ju olika, vet inte vad jag skulle välja på mellan att frysa eller att koka i sommarvärmen, haha!

VERONICA - modeblogg    •  

Nog för att du alltid har fantastiska bilder, men dessa tar priset! SÅ vacker du är :) Ha en helt fantastisk sommar-dag, hoppas den blir full av härligheter! Kramar!

Pauline    •  

fin bild!

JuliaJ    •  

Kanonfint hår du har :)

jonna    •  

tack :)
fina bilder! Hoppas du har en bra fredag!

Isadora    •  

Superfina bilder! :)

Sara    •  

Fina bilder :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!