Stress med skriftskolan

En söt liten blomma får stå för bilden denna fina sommarmorgon!
Igår kväll jobbade jag ju sista gången före skriftskole lägret, så nu är det hela 9 dagar tills jag jobbar nästa skift! Skönt på sätt och vis :) Men kommer ju inte ha ledigt ändå eftersom att jag kommer att åka på skriftskoleläger imorgon på morgonen, så glöm inte att komma med tips HÄR
Då kommer min dag se mest ut på det viset att vi kommer skicka inbjudningar till mina släktingar, för jag skickade redan igår till mina vänner! Så måste jag även planera vad jag vill ha för mat, eftersom efter lägret kommer jag ha ungefär 1 eller 2 dagar på mig att planera och fixa, så det blir lite tajt!
Men det här ska nog gå, jag kommer nog fixa det! :)


milina.blogg.se    •  

så fin bild!

V I L M A L A ♔    •  

Skriftskoleläger? :O vad är det??????

Svar: Man åker iväg på ett läger före man konfirmerar sig här hos oss och på lägret gör man massor av kristna saker osv, riktigt störande!
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Riktigt fin bild!

Anonym    •  

Du kommer nog klara det galant!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!