Resa till Stockholm bokad!

Åh vilken het sommardag! Det har varit så sjukt underbart väder denna veckan, hoppas verkligen det inte blir dåligt väder på nytt!

Igår natt beställde vi äntligen en resa till Stockholm med William och hans mamma. Vi kommer åka nu på måndag och åker tillbaka på onsdag!
Är riktigt taggad att åka eftersom att det inte blev av tidigare i sommar, och jag brukar ju åka till Stockholm varje sommar så länge som jag minns!

Annars idag har jag bara luggit och solat och haft pauser från solen med att kolla på Desperate Housewives. 
Vad har ni gjort idag?


MATILDA    •  

så brun :D

♫♪ sandra    •  

härligt!

☆Z I N J A☆    •  

oj vilken bränna! och roligt med sthlm:D

Isabelle    •  

Älskar muggen på första bilden, riktigt snygg!

fashion    •  

Kul! :D

Kelly    •  

Vad kul med Stockholm :D

Sara Ekman    •  

Härligt :)

Anonym    •  

Vilken bränna du fått!

Nathalie Tegelstam    •  

Så brun du är, bara älskar att vara så brun :) kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!