Picknick vid stranden

Kom precis tillbaka till William från en liten picnick vid stranden strömsö! Riktigt mysigt (och gott) var det!
Bella ville vara med på bilden haha!
Börjar få mera färg nu! :)
Annars då?
Har jobbat morgonskift idag så har inte missat något av dagen då alla ändå vaknar ungefär när jag slutade!
For genast efter jobbet till William och solade i några timmar. Det är verkligen sjuuuukt varmt ute nu, och kommer fortsätta vara så här varmt hela veckan ut!
Nu har sommaren verkligen börjat känns det som :)



Isabelle    •  

Åh vad mysigt! Och vad solbränd du är, vill också haha!

Sv: Tack!

Nathalie Tegelstam    •  

åh vad mysigt med picknick :) kram

Johanna Svensson ♡    •  

Gud så härligt! :D Gud så brun, längtar tills jag ska sola imorgon :)

jonna    •  

så härligt :)

Ida Lindborg ♡    •  

åh gud så mysigt! och vad brun du äääär!!! :D

Anonym    •  

sv: Men tack vad snäll du är! :) Åh vad brun och fin du är!

Pauline    •  

nej vad mysigt!

Sara Ekman    •  

Mys :)

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så mysigt med picknick :)

Kaffehörnan    •  

Vad härlig bränna du fått










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!