Nytt i bloggen!

Nu har jag äntligen fixat något som jag tänkt på länge, nämnligen en såkallad snapwidget som visar mina instagram bilder! Det tog sin tid tills jag fattade hur jag skulle få in den som jag ville ha den, men nu är den på plats och jag är riktigt nöjd! 
 
Följ mig gärna även på instagram så följer jag tillbaka! @itsettabitch heter jag där! :)


SARA EMILIA'S mode & fotografi    •  

Kul med en sådan widget! Ska absolut börja följa dig på instagram :)

Isabelle    •  

Fint, så kul med instagrambilder!

victoria    •  

Så fint!

Lollee    •  

Nice!

Hanna    •  

Gud va trist att inte ha en stair master! De är typ de bästa ja vet ;o men man kan ju springa upp för trappor funkar lika bra! :d

Charlotta Hägg    •  

Sv: Det var supergott kan jag lova :)

och din blogg är så himla fin! KRAM!

milina.blogg.se    •  

nice! :)

☆Z I N J A☆    •  

åh vad kul! funderar på att skaffa en sån widget i min blogg också:)

Christina    •  

Så himla smart :) Skulle vilja ha en sådan till min blogg, men har aldrig helt förstått hur jag får dit en...

V I L M A L A ♔    •  

följer dig redan kåmpis ;)

Anonym    •  

så himla smart!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!