Ny familjemedlem!

Ett tillskott till vår ''lilla'' familj! Nu fick våra två katter en liten bebis-kompis! Vi har nämnligen skaffat oss helt oväntat en liten flick kattunge som heter Lilla My men kallas för Lilli! :)
Mamma ringde medan jag var hos William och sade att vi skulle fara och se på en liten kattunge i Malax och då gjorde vi det och tog med hem henne genast
Hon är verkligen nyfiken och vill utforska precis allt! Såå sööt! :)
 


VERONICA - modeblogg    •  

Oh herregud så söt, sååån sötnos! :) Vad roligt, vill också ha en kissa att gosa med! Hoppas du haft en toppen tisdag, kramar på dig!

Sara Ekman    •  

åh så söt :)

fellforbooks.blogg.se    •  

Åh, så otroligt söt!

Nathalie Tegelstam    •  

Men gud så otroligt söt katt :) ååh! kramkram

Felicia    •  

Åh så söt!

puss

Åsa    •  

Jag dör så söt!!

Sv: Ja verkligen!
-Ja det kan jag förstå, är så kul :)
Kram

Amanda [SPONTAN]    •  

Men alltså åh så söt!

kaffehörnan    •  

Vad söt grattis

Jennisbeauty    •  

Alldeles för söööt ny familjemedlem! :D

Viktoria Eriksson    •  

så himla söt! <3

Ida - foto & häst    •  

men guuud så söt!! :'D
sv; tack så himla mycket ❤

Sofia    •  

aah nej vad söt!

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så söt ^^ Ha en bra dag :)

Elin    •  

Åh vill också ha en kisse!

lovisa    •  

Men så söt!!!

Lina    •  

Åh nä så söt! ^^

Cecilia    •  

Nej men gud så söööt! :

Svar: Visst är hon! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!