Nunuco design company

Fick igår kväll hem detta skal i postlådan och blev riktigt glad!
Detta skalet kommer från finska företaget nunuco design company, eller ''ndc''! Alla skal är helt unika och designade av ägarna som är två finska studenter! :)
Blev riktigt överraskad över hur snabbt jag fick skalet! Jag fick hem det på endast 4 dagar, och då hade de också gjort skalet speciellt inför beställningen! Dock bor jag ju inte så långt ifrån var det kom ifrån men ändå riktigt bra service ju! :)
Jag tycker verkligen ni ska gå in och kolla på deras skal, de är superfina! Dessutom finns allt på sidan även på svenska! :)
Ni kan även följa dom på instagram för att se massor av bilder på deras skal m.m! :) @nunucodesigncompany

Detta inlägg är sponsrat.


VERONICA - modeblogg    •  

Älskar skalet! Sååå så snyggt! :) Ha en fantastisk fredag fina du, kramar!

Sofia    •  

Ja visst är den :D

Har också ett skal från dem :D

Ebba ♥    •  

Åh vilket fint skal!!

♫♪ sandra    •  

åh snyggt!

Micaela Åhman    •  

Coolt! :D

Felicia Christensen    •  

Fint skal!

jonna    •  

ja verkligen :)
snyggt skal!

Fashion Safari    •  

Grymt!

Anonym    •  

Kul med skal! Så fint :)

Jessica    •  

Så snyggt :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!