Nu ska jag jobba

Dessa två bilder var tagna FÖRE jag färgade håret (FYI) :)
 
Idag kommer jag ha en jobbdag från 12 till 16 så det kommer bli ganska skönt med ett lite kortare jobbpass igen :)
Sedan senare efter jobbet ska jag säkert hem och mysa med den nya bebisen, hon är verkligen sååå söt och busig, hihi :)
 
Hämtade förresten min mopedbil från servicen igår och jag är sååå arg! Han som fixade bilen skulle bara byta något lager på ena hjulet och nu går hela mopedbilen heeelt annorlunda och alldeles för fort! Vågar inte ens köra med den just nu!
 


Felicia    •  

JObba lugnt tjejen :D

SV: TACK

puss

Catrine    •  

lycka till på jobbet :D

☆Z I N J A☆    •  

åh vad fin!
åh vad jobbigt, hatar när det blir så!

V I L M A L A ♔    •  

ha så skoj :D

Elin    •  

Hoppas du får en bra dag på jobbet!😊
sv: ja det är så kul att testa nya produkter 😃

Anonym    •  

Superfina bilder! Hoppas det går bra på jobbet!

milina.blogg.se    •  

fina bilder på dig :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!