Några roliga saker

 Två bilder från förra veckan!
Igår var det riktigt dåligt väder och det åskade och blixtrade, men ändå rätt så mysigt! Dagen gick riktigt långsamt i början och den hade sina motgångar men även riktigt roliga stunder! Dessutom tror jag att de drog lägrets bästa prank på några av deras vänner här idag, haha! Och mina spikskor som man ser lite överallt så har blivit ganska omtalade här och nästan alla har skadat sig på dom, haha!
Så jag har haft hittils ett riktigt roligt läger, och jag hoppas det stannar så! :)


olivia    •  

Vad bra att du har det roligt, vad är det för läger? :)
svar: åh vad kul att du tycker det!

Svar: Skriftskole läger som jag går på före jag blir konfirmerad :)
Henrietta Nylund

☆Joanna☆    •  

svar: tack så supermycket :D

btw: fina bilder :)

V I L M A L A ♔    •  

HAHAH vaför har du spikskor??!?!? xx

Svar: Hahah det är mina nitballerinas man ser några bilder neråt :D de är rätt så vassa så de blir som en fälla för alla som går där jag lämnat dom :D
Henrietta Nylund

Fashion Safari    •  

härligt med läger :)

Johanna Svensson ♡    •  

vackra bilder som alltid :D

Pauline    •  

fina bilder :)

Ebba ♥    •  

Superfina bilder!!

Simon G    •  

Fina blombilder! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!