Mitt nya hår!

 
Skitdåligt ljus på denna bilden så utväxten ser riktigt mörk ut!
 Whoopsie, vad hände där? Vi var tvungna att blondera min fula utväxt före vi kunde lägga i en brun finare färg dit så det såg lite dramatiskt ut där ett tag, haha!
Här såg det riktigt svart ut! Fast slut resultatet var ju inte dock alls så mörkt som man kan tro haha!
 
Var ju igår hos frisören och gjorde lite ändringar! Jag färgade bort min absoluta hemska katastrof utväxt som bestod av min egna färg, askblondt och sedan en riktigt mörkbrun färg som egentligen var utväxten till min förra färg, och sedan till slut ljusbrun-aktigt hår!
Så det orkade jag inte med längre så det blev en riktigt fräsch och ny färg i hårbottnen och kunde inte vara mera nöjd! Ser så naturligt ut och det kommer smälta in efter några tvättar hur bra som helst! 
Aldrig varit så här nöjd efter en hårfärgning som jag var nu! :)


Liborius    •  

Superfint!

Amanda [SPONTAN]    •  

Härligt med lite förändring! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

åh, hur blev resultatet?

Ebba    •  

Svar: ja de va skitkul! Ska få köra min pojkväns bil idag eller på fredag hehe :) vart ju jättebra!

V I L M A L A ♔    •  

OMG förstår det SÅÅÅÅ FINT! ❤

Svar: ååh tack så mycket! <3
Henrietta Nylund

Matilda Wikblom    •  

så kul med frissabesök!

Nathalie Tegelstam    •  

Vad roligt att vara hos frisören, måste verkligen färga mitt hår :) kramkram

Lina    •  

Så fint hår du har! Kan du inte visa bilder på hur ditt hår ser ut nu? Blev helt nyfiken, hihi :)

Svar: Jodå, det kan jag gärna göra när jag har fått taget lite vettigare och bättre bilder på håret! :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!