Maxi klänningar

1 HÄR / 2 HÄR / 3 HÄR / 4 HÄR
 
Älskar dessa maxiklänningarna från nelly.coms rea! 
Dessa är ju festligare maxiklänningar, vilka jag ääälskar! Gillar verkligen de som är längst till höger och längst till vänster! Önskar verkligen att jag skulle kunna se bra ut i en maxiklänning i mina 1.61 cm haha! 
Såå snygga!
 


Anonym    •  

Sjukt fina!

V I L M A L A ♔    •  

Åh så fina dem var, verkligen :D kram ♥

Isabelle    •  

Så snygga!

Sv: Tack!

ADARAS.se - Where blog meets magazine!    •  

Älskar alla :D

♫♪ sandra    •  

snygga!

Sara Ekman    •  

underbara! Jag har den näst längst till höger, med alla pärlor! :)

milina.blogg.se    •  

fina!

Mirra - NH och Hoppryttare    •  

Jättefina, jag gillar nog 3:an bäst :)

Pauline    •  

jättefina!

Josefine    •  

Vilka fina vill också ha en, men tyvärr så är jag bara 158cm :/
Allt bra med dig? :)

Malin    •  

Jag älskar maxiklänningar :) Man kan aldrig få för många!

Fashion Safari    •  

så fina! gillar den första mest :)

Julia' - fotoblogg    •  

Så himla snygga. Bra blogg!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!