Long hair don't care

Har fortfarande inte haft tid att fotografera min nya hårfärg men här är ju ändå en bild på det!

Idag är det jobb från klockan 9.00-14.00 så steg upp lite tidigare än jag annars brukar, haha!
Igår så solade jag heeela dagen hos William och har verkligen fått mera färg, iallafall på benen! Mot kvällen for jag ut och körde med Serafiina en stund och träffade lite folk och åt chicken nuggets på McDonalds, haha surpirse med min nya nuggets-obsession! 
Kom hem lite före 12 inatt och gick och sov nästan genast, så blev inte en lika sen natt som det brukar för bli för mig heller för den delen! 
Ha en underbar tisdag! :)


☆Z I N J A☆    •  

vad fint!

VERONICA - modeblogg    •  

Så jädrans fin hår du har! SÅ fint! :) Kramar tjejen!

fashion    •  

Fint!1

Fashion Safari    •  

så himla fint hår!

Caroline Blomberg    •  

men gud så sjukt fint hår!

Liborius    •  

fint hår du har:)

Nathalie Tegelstam    •  

Så himla snyggt hår du har tjejen :) kramkram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!