Liten krabat

 Har vaktat med William hela dagen idag denna lilla sötnosen! Hon har nog varit ganska lugn för det mesta vilket har varit skönt! Hon är såå liten och söt och så nyfiken på precis allt! Våra två andra katter verkar som värsta jättarna jämfört med denna lilla! Hon väger ju bara några hundra gram medan de andra flera kilo!
Nu ska vi börja ta oss mot stan med William för att jag först ska träffas med Linda och sedan på picnic vid hovrätten på kvällen med lite annat folk! :) 
Ha en bra torsdag! 


Ellinor    •  

Gud så söt katt! :)

Joanna ♥    •  

så söt!:)

Lynn    •  

Åh så söt :)

Nathalie Tegelstam    •  

alltså jag smälter så söt :) kramkram

milina.blogg.se    •  

men åh vad söt!

V I L M A L A ♔    •  

Awee så sööt :D kramis ❤

MATILDAS    •  

åh vad söt :D

Pauline    •  

nej så söt

Brownsugar    •  

Så söt!

Matilda Wikblom    •  

söt :D

sandija-döv-adopterad-fotografi    •  

aww söööt katt

☆Z I N J A☆    •  

så fina bilder:D

Sanna    •  

Åhhh va söt!! ♥










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!