Imorgon blir det Stockholm!

Två rätt så gamla bilder
Imorgon åker vi ju iväg mot Stockholm (woop woop!) och jag har inte packat ett dug än... har lagt fram lite kläder och planerat lite enligt väder vad jag ska ha med men har inte lagt nått i väskan ännu för det suger jag på! Som tur åker vi ju först på eftermiddagen/kvällen!
 
Idag har jag faktiskt inte gjort något produktivt egentligen. Har solat kanske en timme eller två sammanlagt och shoppat lite inredningsprylar, eller ja, två skålar och 6 st glas! och sedan har jag sovit i 2 timmar på dagen. Så idag har jag inte gjort rätt så mycket!
 
Tack dessutom för alla svar jag fick om vad jag ska besöka i Stockholm! 
Ni får gärna komma med mer tips i inlägget under detta!


Ida - foto & häst    •  

så fina bilder! gillar ljuset :D

Sara Ekman    •  

kul :)

Pauline    •  

kul med sthlm! själv älskar jag att gå i gamla stan!

Amanda [SPONTAN]    •  

Härlig bilder :)

Isabelle    •  

Åh vad kul, älskar Stockholm!

V I L M A L A ♔    •  

Åh fyfan vad kul att åka till sthlm är avis som fan!!

Alice    •  

Fina bilder! Ha det bra i Stockholm!

☆Z I N J A☆    •  

så fin!

Nathalie Tegelstam    •  

Vad fin du är tjejen, så mysiga bilder och vad roligt med Stockholm :) kram

Anita    •  

Kul! ;D

VERONICA - modeblogg    •  

Åh jag var där igår, såg vackra Ekerö vid Lurudden - Tips! Och rosenhill fiket :) Ha en otroligt bra start på din vecka! Hoppas den blir grym! Kramar på dig ♥

milina.blogg.se    •  

så fina bilder :)

Fashion Safari    •  

åh så skoj!

Viktoria Eriksson    •  

fina bilder och fina du :)

Jennisbeauty    •  

Men åh vad kul! Ska också till Stockholm snart... ivrig!! :D ha det så bra där <3 kram

Johanna Svensson ♡    •  

Fina bilder :D Hoppas du får det kul i Stockholm :)

jonna    •  

ja, verkligen :)
hoppas du får det bra i Stockholm :)

Ebba ♥    •  

Åh vad roligt, ha det så bra i Stockholm!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!