Gym och picknick

Kom ganska precis till William från gymmet. Körde på ett mag och armpass ! Faktiskt så föll jag på vår ramp igår påväg in till huset så skadade armen lite så kunde inte göra triceps så bra så skippade det och körde biceps och mage! :)
Min nya mat-obsession: chicken nuggets med sötchili, sååå gott!
Var på picknick med några vänner idag och åt massa gott! Riktigt kul och trevligt att samlas så många för en gångs skull! :)

Var även och shoppade lite idag på dagen och fick med mig hem riktigt fina saker! Bland annat världens finaste pyjamas set som jag kommer visa här inom kort! :)



Ida - foto & häst    •  

åh så himla gott och mysigt!!
sv; ja verkligen :'D nej ibland kan jag med vara lite seg med det och börjar kolla på nya ist haha!

V I L M A L A ♔    •  

OMG NUGGETS det är min favvis ihhhh

♫♪ sandra    •  

mysigt!

milina.blogg.se    •  

mysigt!

Sara Ekman    •  

kul :)

Anonym    •  

Härliga bilder!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!