Finaste pyjamas-setet

Glömde ju helt bort att visa upp detta pyjamas-set jag köpte för några veckor sedan inne på h&m!
Detta var enda som fanns kvar och det råkade just vara i min storlek! 
Jag tvekade lite först över priset och om jag skulle använda det, men körde hårt och köpte det, haha!
Den andra bilden kan se lite konstig ut. Förstår inte hur mina ben blev så smala på den, haha? Men min mage ser också helt svart ut ju :D






Anita    •  

Åh, de va gulligt :D

Elin    •  

Sjukt fint och gulligt :)

Catrine    •  

söt pyjamas :D

jonna    •  

ja, verkligen!
så fint :)

LINNEA    •  

gu va fint! o så söta byxor. borde kika in på hm och se om jag hittar dom! :)

Svar: Tror faktiskt dom är slutsålda, och de hör ihop så man kan inte köpa dom skilt heller :/
Henrietta Nylund

Tess    •  

Grymt fint set! :) Kram

Christina    •  

Åh vilken söt pyjamas :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!