En dag kvar!

Idag är det en jobbdag för mig från klockan 10-16 och resten av dagen ska jag baka, fixa och städa inför min konfirmation imorgon! Riktigt taggad inför själva "kalaset" och sedan på kvällen till uniparken :) 
Igår var vi och handlade till min konfirmation och efter det lagade vi suuuupergod mat med William! Åh så gott det var!
Sen mot kvällen igår åkte vi till sundom och umgicks med lite folk i lite över en timme och åkte sedan hem och träffade Williams föräldrar som kom hem igår med en massa gott! 
Ni ska ha en riktigt bra och skön lördag!



Linda [fotoblogg]    •  

Skönt att inte jobba så länge!

V I L M A L A ♔    •  

Vad kul :D

VERONICA - modeblogg    •  

Åh vad pirrigt, och vad kul! :) Underbar blogg! Ha en så fin lördag, kramar på dig!

Pauline    •  

fina du

Ebba ♥    •  

Åh vad fin du är!! Roligt med konfirmationsfest!

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket:) och söt du är!

fashion    •  

Hoppas allt går bra :D

Ninni - Vimsiga mamman    •  

fina bilder =)

Sara Ekman    •  

kul med konfirmation :)

Jonna♥    •  

Hoppas du hade en bra konfirmation!

Felicia    •  

Åh så kul, lycka till och hoppas du frå lite toliga presenter ;)

puss

Nathalie Tegelstam    •  

Så fin du är :) kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!