Dubbel-grattis till mig!

Nuuu är jag äntligen konfirmerad! Så just nu sitter jag på mitt konfirmationskaffe hemma hos mig med min släkt och har precis ätit en massa gott som jag har lagat igår! 
Och idag är det dubbelt firande eftersom att det är min födelsedag idag! Så dubbelt upp med grattis till mig idag! :) 
Så idag ska jag fira men släkt och vänner min födelsedag och konfirmation! :)
Vad ska ni göra?


Clara    •  

Så kul! Grattis till dig!

KMStyle    •  

grattis:)

Johanna Svensson    •  

Åh vad kul med både konformation och födelsedag, grattis grattis finaste! :D ♡

Viktoria Eriksson    •  

Grattis i efterskott! :)

lovisa    •  

sv: jaa jag blev nöjd ;) haha! men grattis, vilket gofika!!

VERONICA - modeblogg    •  

Alltid sååå så underbara bilder här - LOVE IT!
Grattis till dig tjejen, vad kul! :) Hoppas du får en grym start på veckan, och att din dag blir bäst! Kramar!

Fashion Safari    •  

åh stort Grattis!! :D

☆Z I N J A☆    •  

grattis! vad gott fika:)

Jessica    •  

Åh grattis (i efterskott), både för konfirmationen och födelsedagen! :)

fashion    •  

Gratttttttisss Hoppas du har de alltid bra :D

Felicia Christensen    •  

Grattis i efterskott, och fina bilder! :D

Svar: taack!

Sarah    •  

Grattis i efterskott :) Hoppas du hade en jättebra da :)

Kram <3










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!