Dove

Köpte dessa två förra veckan eftersom min deoderant tog slut och köpte samma som jag gjort väldigt länge! Den doftar sååå gott och fräscht! Brukar aldrig gilla en och samma deoderant väldigt länge men denna har jag hållit fast vid i säkert ett år, så den rekommenderar jag!
Sen köpte jag även Doves nya bodylotion med doft av pistage och mangolia! Doften är vääldigt svår att beskriva, men luktar sååå gott och starkt! Hålls på huden väldigt länge :) Doves bodylotions (och shower cremes) är väldigt bra för min atopiska hud fastän de har parfym i sig. De doftar alla så underbart och gör huden såå len!


Sara Ekman    •  

Låter bra :)

Anonym    •  

Har den lotionen :)

Isabelle    •  

Dom där luktar så gott!

♫♪ sandra    •  

nice!

milina.blogg.se    •  

bra tips! :)

Alice    •  

Jag har haft den lotionen, har just nu den med mandel :D

Amanda [SPONTAN]    •  

Tack för tipsen :)

Nathalie Tegelstam    •  

Dessa luktar så gott :) kram










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!