Deep drop peplum

Länk till topparna HÄR
Nu när Nelly.com har sin stora sommarrea finns dessa fina peplumtoppar som är riktigt populära på rea där för under 100 kr / 10€! 
Dessa är ju superfina, men tror inte jag själv skulle köpa den, eftersom det skulle se så konstigt ut på mig med så småa bröst och sån djup urringning! Men ett stort tips ändå, sjukt billiga och fina! :)


♫♪ sandra    •  

fina :)

milina.blogg.se    •  

snygga!

Anonym    •  

Bra tips där! :)

Ebba ♥    •  

Åh vad fina!

Sofia    •  

Så himla fina :D

Pauline    •  

fina :)

MATILDA    •  

så snygga :D

Anonym    •  

Superfina!

Anita    •  

Åh den rooosa!! :D

Fashion Safari    •  

gillar peplum, men dessa såg materialet väldigt billigt ut på :(

Johanna Svensson ♡    •  

snygga ju, gillar den röda och svarta :D ♡

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

snygga

Sara Ekman    •  

söta :)

fashion    •  

Sjukt fina!!

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Så fina :)

☆Z I N J A☆    •  

bloglovinbyte?:)

Svar: Ja visst! Följ mig så börjar jag följa dig :)
Henrietta Nylund










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!