Bilder som lämnat osedda förra veckan

1. Solade äntligen igen när solen tittade fram // 2. Lilla My som vilade i Williams tröja :)
1. Tapas vi lagade med William till oss och min bror // 2. Selfie efter frisören
1. Åt kotzone med William efter frisören // 2. Försökte ta en outfit bild haha!

Här var lite bilder från förra veckan jag skulle lägga upp på bloggen men av olika skäl inte haft nått att skriva eller inte tyckt de skulle ha passat :) 


VERONICA - modeblogg    •  

Underbara bilder, helt underbara! :) Så bra! Hoppas du får en grym start på din vecka tjejen, ha det grymt! Kram!

Micaela Åhman    •  

Men shit vilken söt kissebebis! :D

Catrine    •  

älskar bilden med katten :D

Malou    •  

Svar: åh ellerhur? Vill så himla gärna åka dit!! Allt bra?:) kram

Kajsa    •  

Jättefina bilder :)

sandija-döv-adopterad-fotografi    •  

aww sööt katt

Anonym    •  

Superhärliga och fina bilder! :)

coffeeandcupcake.blogg.se    •  

Härliga bilder :)

Anita    •  

Helt underbar kisse :D

Christina    •  

Vilka fina bilder :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!