Äntligen hemma!

Fina alskat grupp 4! Kommer sakna dessa personer och våra dagar tillsammans enormt!
(Jag är nästan längst upp på stenen med svart topp, fläta och solglasögon! :) )
Pojkarna spelade vollyboll med vår präst, haha!
Nippon leken i havet! NIPPOON!
Mysigt under andakterna
Riktigt varma dagar var det också, men även riktigt regniga!
 
Nu är jag då hemma från ett sju dagar långt skriftskoleläger på alskat lägergård!
Hade dåliga förväntningar om detta läger, men det visade sig vara riktigt bra i slutändan och ville inte åka hem! 
Jag lärde mig känna lite nya personer också, vilket alltid är kul! :) 
Nu längtar jag sjukt mycket tills söndagen för då fyller jag år och konfirmerar mig! Sedan på kvällen blir det uniparken för att träffas med resten av gänget konfirmander och lite andra! :)
Nu ska jag försöka vila ut mig ordentligt så jag kommer orka resten av dagarna denna vecka! :)


FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

ser härligt ut

Lollee    •  

Mysiga bilder!

Nathalie Tegelstam    •  

Vilka härliga och mysiga bilder :) kram

Johanna Svensson ♡    •  

Lät som du haft det riktigt bra :D

Sara Ekman    •  

kul :)

Ebba ♥    •  

Superhärliga bilder!!

Pauline    •  

Härliga bilder!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!