Äntligen bra väder

Sitter just nu hos Malin med Emma och Ebba och vi har precis solat i en stund vilket var riktigt skönt när vi har haft så dåligt väder nu i flera dagar! 
Ikväll blir det jobb för mig så ska inte göra så mycket annat då jag slutar klockan 10 ikväll.
Var även via Fitnesstukku(Gymgrossisten) idag och köpte en questbar som jag tänkte smaka då alla säger att den är så god! :)




Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Åh så härligt att sola:)

♫♪ sandra    •  

härligt!

Frida    •  

den är verkligen jättegod efter ett hårt träningspass!

Elena    •  

Tack för tipset!

milina.blogg.se    •  

underbart väder idag!

Anonym    •  

Så skönt med bra väder!

Amanda - slalom/offpiståkare    •  

Hoppas solen och värmen stannar!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!