Angelica Blick

Angelica Blick
Klicka på bilden för att se varifrån allt är!
Har gjort en ''sno-stilen'' look inspirerad av denna outfiten av Angelica Blick! 
Jag tycker bilderna på henne och denna outfiten är sjukt snygga, så försökte plocka ihop en liknande outfit om man skulle vilja ha en likadan :) 
Vad tycker ni om dennna outfit?


Felicia    •  

HOn har en nice stil!

puss

Anonym    •  

Älskar hennes stil!

KMStyle    •  

tycker att jeansshorts och en vit skjorta kan vara bland det snyggaste på sommaren :)

♫♪ sandra    •  

fint!

Felicia Christensen    •  

Superfin stil hon har!

Svar: visst är hon! :D

maria at inredningsvis    •  

Härliga sommarfoton :) hoppas du haft en skön ledighet med mycket sol.

Ny post ute...ett hotell vid Marstrand ingen får missa :)

Ha en härlig helg

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!