Presenter för honom

 
Presents for him

Presents for him by henriettanylund featuring Tiger of Sweden <- följ mig gärna på polyvore!
Här har jag plockat ihop ett litet inspirations kollage om vad man kan köpa till t.ex. pojkvännen, pappan, brodern osv!
 
Kanske din pojkvän gillar någon speciell hårprodukt eller serie? eller har någon parfym han har spanat på? Eller så är han i behov av nya kalsonger eller ett simpelt presentkort så han får köpa vad han själv vill om du inte är säker!
Annars funkar ju alltid det att köpa ett spel, nya kläder eller ge en gratis massage!
 
Har haft några ''problem'' med att hitta något bra till min pojkvän, så om ni har tips på vad man kan köpa till pojkvännen så kommentera här under!


Erika    •  

Bra tips! Har väl samma tips, fast jag tycker att det har blivit enklare för varje år att köpa till min sambo - efter ett tag kanske man köper något mer personligt :)

Elin karlsson    •  

Vilka bra present tips! :)

Liborius    •  

bra tips:D

Josephine - Living in London    •  

Bra tips!

Sv, Åh, tack så mycket! :D

Jenny Karlsson    •  

Bra tips! Det är sååå svårt att köpa till killar speciellt pojkvän, hade alltid samma problem med min förra kille haha och dom säger inte vad dom önskar sig heller :(

Men jag gav halsband, presentkort/spel, kläder, parfym och en kryssning till honom och alla gick hem så :) (haha inte under samma gång utan på födeseldagar och jul).

G I N A ~    •  

Tack för tipsen! :D

Amanda♥    •  

Jättebra tips!

Sara    •  

Bra tips :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Ja, det hade jag gärna haft på mig på julaftonsmorgon :D

Siri |Diabitfit|    •  

Bra kollage! Är usel på att komma på presenter till pojkvännen , ingen fantasi alls, haha :)

Ida    •  

Bra tips!

Svar: Åh, det låter som bra grejer det!

Jenny Karlsson    •  

sv: Åh förstår det. Finns det inte något liknande i Finland då? :(

bexollila    •  

sv å tack så hemskt mkt :D

Julia    •  

bra tips :)

Beatrice Jakobsson - Julkalender    •  

Sv: Jag älskar färgen, vad kul att du är med och tävlar! :)

Elin    •  

Bra tips!! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Bra tips. :) Jag tycker alltid det är svårt att köpa till killar.

Cornelia    •  

Sv: Ja visst är dom! :D

milina.blogg.se    •  

bra tips :)

Amanda Ahlmark    •  

ME NEEDS TIPS OCKSÅ!!!!!

Svar: Ja gud de e så svårt att hitta presenter ti karar D:
Henrietta Nylund

Pauline    •  

fina tips :)

Flisan    •  

sv: javisst e dom :D

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤    •  

Åh, bra tips. jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska köpa till någon :(

lucydee    •  

Bra tips :D

Jossie    •  

Jättebra förslag!! Fick några tips nu :)

Anna    •  

Många bra tips det där :)

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

bra tips

Alice    •  

sv: jag blev sponsrad... (:
bra tips!

Emelie    •  

Vilka härliga tips! :D

Emmelie    •  

Pojkar är sååå svåra. Jag har köpt massa olika saker till sambon under våra år tillsammans. Allt från skjortor, pyjamas till weekendväska och parfymer :-)

Moa Persson    •  

Bra tips! :)

Maria Karlsson    •  

Riktigt bra tips! Ska se om jag hittar något liknande till de paket jag har kvar :D

Sara    •  

Perfekta tips :)

Elin Bjurek    •  

Bra tips!

Kajsa    •  

bra tips :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!