Ny vinterdesign!

Som ni kanske ser så har jag ändrat på min design till en lite vintrigare variant nu så här passligt på första december!
 
Headern är gjord av fina Milina och hennes blogg hittar ni här! Hon har gjort en header till mig tidigare och blev såå nöjd med denna :) Dock inte så vintriga bilder men gillar den ändå! :)
 
Har funderat länge på att lägga upp den nya designen hit men har aldrig haft tid eller ork och nu tog jag tag i det!
 
Vad tycker ni?


Lydia Elstig    •  

Jättefin!

Madeliene    •  

Superfint!! :)

SV: tack gumman, det är du som är fin!

Alicia - Alicia And Stuff    •  

Åh så fin och vintrig!

Sv. Javisst är det kul!!

Matilda Wikblom    •  

Så härlig! :)

Ida    •  

Jätte fin!

Flisan    •  

sv: ja eller hur haha :P

Vano    •  

Tycker hon gjort ett bra jobb - diggar hur hon gjort namnet :)

milina.blogg.se    •  

roligt att du blev nöjd! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Åh vad fint det blev. :D

Amanda Niclasson    •  

sv: Hej jag följer dig nu som nummer 92 :) Följer du mig? Kram

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Fint! :)

Anonym    •  

Superfin hela designen blev! :)

claes-göran olofsson    •  

hej, jag tror jag känner dig..känner du igen mig?, sök på "CLAES-GÖRAN OLOFSSON" på goggle så får du alla mina kontaktuppgifter, mitt namn är inte så vanligt

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Jättefint!

Kimmey ~ Kung varje dag    •  

Fin :)

Erika    •  

Blev jättefin :)

Julia    •  

blev superfint :)

Linda    •  

jätte fin!:D

Amanda♥    •  

Jag tycker att den blev jättefin! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Fin!

Elin    •  

Svar: hur långt du kom du på spelet? :)

Åh den var ju så fin!! Passar din blogg väldigt bra :)

Sara Ekman    •  

fint :)

Anna    •  

Väldigt tjusig!
Svar: Åh, den som är så bra :)

SARA EMILIA    •  

Riktigt fint!

Moa Persson    •  

Supersnygg!!! :D

Pauline    •  

vad fint! :)

Elin    •  

Riktigt fin! :)

Maria    •  

jättefin design :)

Emelie    •  

Jätte fin! :)

Sara    •  

Vad fin den blev :)

Elin Bjurek    •  

Jättesnyggt! :)

Emelie    •  

Så fin design! :D

Anonym    •  

blev ju superfint :)

Liborius    •  

kul med vintertema:)

Beatrice Jakobsson - Julkalender    •  

Vad fint! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!