Min första klippning

Gjorde min första riktiga ordentliga klippning på riktigt hår idag på mamma! 
Hon hade nästan som rapunzel längd före och man skulle inte ens märka att jag skulle ha klippt så mycket då det fortfarande är superlångt! 
 
Det ser nästan färgat ut på andra bilden men jag klippte bara håret och färgade inte! Superstor skillnad en klippning kan göra på håret :)
 
Jag är själv supernöjd med klippningen för att vara den första jag gör på en människa och inte på ett dockhuvud!
 
Vad tycker ni om klippningen?


G I N A ~    •  

blev ju riktigt fint! :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Henrietta Nylund

bexollila    •  

ser så mkt fräschare ut!

sv vad roligt att du är med och gissar kram :D

Pauline    •  

kul :)

michelle bergström    •  

Åh vad duktig du är! Blev ju jättebra! :)

Tovan    •  

Superbra gjort!!! Imponerande för att vara första klippningen :D

Tuuli    •  

Så fint det blev :) - Vill förresten passa på att tipsa om min veckansblogg tävling som jag har just nu, finns en länk till tävlingen under min header!

Liborius    •  

fint:)

Sara Ekman    •  

Fint :) Vad långt hår hon har!

Celine    •  

Du får gärna klippa mig om du vill haha! Blev verkligen supersnyggt!

Svar: Tack så mycket! Du får gärna komma förbi vår skola och klippa dig någon gång om du har vägarna förbi Finland haha :D
Henrietta Nylund

Emelie    •  

Väldigt fint! :)

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Åh vad fint klippt!
Ja riktigt gott var det! Jag älskar pannkakor!

LINNEA    •  

Gu va fint hår!! Grym klippning

Svar: Åh tack! :)
Henrietta Nylund

Amanda♥    •  

Det blev jättefint! :)

Boel    •  

Vad roligt :D
Himla fint blev det!

Julia    •  

fint det blev! :)

lucydee    •  

Det verkligen en stor skillnad, jättefint ! Va duktig du är :)

Lina Johansson    •  

Åh vad fint det blev!

Sv: Tack så jättemycket :D

Julia ♥    •  

Jätte fint blev det! :-)

SARA EMILIA    •  

Blev ju riktigt lyckat!

Anonym    •  

superfint! väldigt bra för att vara den första :)

Ida    •  

Så fint det blev!

Svar: Kommer man gråta? Åh :/

Siri |Diabitfit|    •  

Snyggt!

Anna    •  

Tjusigt! Det behövdes verkligen fräschas upp :)

Moa Persson    •  

Superduktigt!! Och himla fint de blev utan allt de slitna :)

Anita    •  

Snyggt :D

Caroline    •  

Otroligt fint, och vilket vackert hår hon har!

Alice    •  

duktig du är och woooow vilket hår!

Svar: Visst blev det såå mycket finare :D Tack så jättemycket!
Henrietta Nylund

milina.blogg.se    •  

galet vilkan skillnad en klippning kan göra, håret blir så otroligt fräscht :)

Svar: Ja eller hur! Ser så mycket tjockare och färchsare ut! :)
Henrietta Nylund

Ida - foto & häst    •  

men guuud så fint! och åhhh va långt hår asså :'DD
sv; visst är han det! :') tack så mycket ❤

Svar: Visst är det? :D tack så jättemycket! :)
Henrietta Nylund

Irini Vanessa Argiri    •  

bra klippt! :)

Svar: Tack så mycket, blir så glad :)
Henrietta Nylund

Bea    •  

Så fint det blev!!

MALIN    •  

Wow! Vad duktig du är!

Svar: Tuen tack! :)
Henrietta Nylund

Elin karlsson    •  

Men så fint det blev!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Henrietta Nylund

Madeliene    •  

superfint! :)

Erika    •  

Tyckte att det blev superbra :)

Prietha    •  

Det ser MYCKET fräschare ut! Duktig du är :D

Prietha    •  

Det ser MYCKET fräschare ut! Duktig du är :D

Svar: Ja eller hur! Tack såå mycket! :)
Henrietta Nylund

linda    •  

super fint!:D

Sara    •  

Så otroligt fint ! Och vilket vackert hår din mamma har :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Snyggt! :)

Emmy Lam    •  

Ser ju jättefräscht ut på efter-bilden! Så långt det är :)

sv;
Haha jaaa, det är inte överallt det är så! Jättefin faktiskt. ^^

sofft.blogg.se    •  

Riktigt snyggt!!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Snyggt :)

miningalinn    •  

Mycket snyggt även om du inte tagit så mycket på längden!:D

Svar: Tog dock närmare 25 cm från längden haha!
Henrietta Nylund

Emmelie    •  

Å ja, en klippning blir ordentlig skillnad! Mycket fint gjort :-D

MATILDA    •  

vad fint det blev! :D










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!