Jul lista

Hur firar du julafton?
 Detta år och förra året firar jag först hemma med familjen och mot kvällen åker jag iväg till 
pojkvännens familj och firar julen tillsammans med dom också!
 
Brukar du handla i god tid eller i sista minuten?
Både och. Brukar börja i väldigt god tid men handlar ändå sista klapparna i sista minuten!
 
Vad är det bästa med julen?
Själva julkänslan och längtan till julen! Och såklart att hela familjen är samlad och 
den goda maten man får äta!
 
Favorit julgodis?
Oj, brukar inte äta något speciellt julgodis. Dock äter jag bara choklad runt juletider så
det får väl vara konfekt choklad!
 
Favorit juldoft?
Nybakade pepparkakor!
 
Vad måste finnas på julbordet?
Julmust, julskinka och potatislåda!
 
Har ni jultomte?
Då jag var mindre hade vi några gånger men nu har vi inte det längre :)
 
Favorit julsång?
Lyssnar inte egentligen på julsånger, så kan inte riktigt säga någon!
 
Favorit julkalender genom tiderna?
 Enda jag har sett på är Lassemajas detektivbyrå, så det får bli den!
 
När öppnar ni era julklappar, morgon eller kväll?
Det beror lite på. Detta år gör jag lite både och. Öppnar föräldrarnas julklappar på förmiddagen
och öppnar hos pojkvännen på kvällen!
 
Nu är det verkligen inte länge kvar tills jul!
Om jag inte hör av mig på julen så önskar jag alla en riktigt god jul!


Julia    •  

kul lista! :)

Anonym    •  

Kul lista!

Siri |Diabitfit|    •  

Åh nybakade pepparkakor doftar underbart :D

Sara    •  

Kul lista :)

Amanda    •  

Roligt inlägg! :)

Moa Persson    •  

God jul på dig! Himla fin bild :)

♫♪ sandra    •  

kul lista!

Ida    •  

Kul att läsa!

Anna    •  

Min favoritkalender är Mysteriet på Greveholm :) God jul på dig med!

milina.blogg.se    •  

rolig lista!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

roligt med en lista. :)

Hanna    •  

Vad roligt att läsa lite hur din jul brukar se ut :)
Sv: Det var super gott! :D

Elin karlsson    •  

Vad roligt att läsa!

God jul på dig och hoppas du fåren bra dag :)

Alice    •  

Mysig lista!
God jul!

A    •  

Fin blogg!
Kika gärna in på min blogg där jag skriver om livet i allmänhet och där jag har dikter jag själv skrivit och foton som jag tagit.

God jul!

/A

Emelie    •  

Åh, så mysigt att läsa! God jul :D

Boel    •  

Mysig lista :)
God jul!

Sv: Det är det :)

Klara Andersson    •  

roligt att veta!

Erika    •  

Vilket trevligt inlägg, god jul :)

Sara    •  

Ja pepparkaksdoften är ljuvlig :) Hoppas du fick en underbar jul :)

Pauline    •  

kul lista, hoppas du hade en fin jul!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Kul att läsa :) Hoppas du fick en superbra jul! :)

miningalinn    •  

Roligt å läsa:)
Sv; roligt att du tyck de:)

amanda    •  

mysig läsning!

Lina Johansson    •  

Kul att läsa, god jul!

Sv: Åh tusen tack! :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Fin bild! Hoppas du haft en bra jul! :)

Sanna Preifelt    •  

Åh vilken rolig lista :)

hoppas att din jul var jättebra, att du fick äta mkt god mat, umgås med nära och kära och framförallt få känna dig älskad ❤

Emmelie    •  

Håller helt med om att julkänslan är det absolut bästa med julen och denna längtan som ett barn :-) God fortsättning och hoppas ni fick en härlig jul!

Emmy Lam    •  

Kul att läsa hihi :D

sv;
Hihi eller hur! Tack så hjärtligt ^^

MATILDA    •  

Trevlig lista :)

Ida    •  

Nu så har jag äntligen tagit ut vinnaren genom random.org, och det är 2 vinnare som vanligt. Gå in och kolla om du vann, annars kan du väl vara med igen? Hoppas att du får en härlig dag! :)
Länk till inlägget: http://alwaysida.blogg.se/2014/december/veckans-blogg-en-ny-omgang-2.html

Annika    •  

Fin blogg :)

MADDISENJ.SE    •  

God fortsättning! Hoppas du haft en underbar jul :)

Liborius    •  

Hoppas du hade en fin jul:)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Ja, det var inte alls dumt :) och mysig lista!

Har du några planer på hur du ska fira nyår? =)

Victoria    •  

Tack, visst är dom :D

Sanna Preifelt    •  

Vilken rolig lista! ♡

Jennisbeauty    •  

Vilken härlig lista! :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!