Helsingfors

Har endast bilder på maten från resan, haha typical me!
 
Var till Helsingfors lördag-söndag och hjälpte Williams bror och hans flickvän att flytta dit! 
 
Själv så bodde vi (William och hans mamma&pappa) på hotell centralt i Helsingfors och jäklar vad mycket folk det var där??!! 
Fanns inga sittplatser vid frukosten och vid utcheckningen var det kö ända till ytterdörren, helt sjukt!
 
Testade även Vapiano för första gången och tog en kycklingpasta och riktigt gott var det och självla upplevelsen vid Vapiano när dom gör maträtten på några minuter framför näsan på en var sjukt kul!
 
Har filmat några filmsnuttar under resan så kommer upp en film på videofy troligen ikväll men kan lägga upp filmen även här! :)


Släpp taget. följ flödet    •  

Åååh vad gott det såg ut!! Vad hungrig jag blev :P
Hoppas allt gick bra med flytten! :)

♫♪ sandra    •  

gott!

F R I D A ▴    •  

vad mysigt det låter, tycker alltid det är lika kul att vara med vid inflyttningar :)

miningalinn    •  

Gott de ser ut!:D

Aina Strand    •  

åhh vad gott :D

Liborius    •  

Så himla gott med Vapiano tycker jag :D

Amanda Eriksson    •  

Vad gott det ser ut!:)

Hoppas du har haft en bra dag!:)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh vad allting såg gott ut!

Amanda♥    •  

Åååh vad gott det ser ut!

Ida    •  

Gott!

sofft.blogg.se    •  

Hamburgaren ser riktigt god ut! Åt en liknande i Norge!

milina.blogg.se    •  

pastan såg supergod ut! dock är jag vegetarian, så inget för mig ^^

Anna    •  

Åh, så mycket gott! :)
Svar: Tack snälla.

Pauline    •  

hihi vad kul med bara mat bilder, ser gott ut :)

Olivia    •  

Det ser jättegott ut!

Alice    •  

Jag älskar Vapiano!

G I N A ~    •  

Låter kul! Förutom en massa folk dvs.
Maten såg god ut iallafall :>

Sara Ekman    •  

Gott :)

Boel    •  

Mysigt! Och Vapiano är så himla gott!

Julia    •  

åh gott :)

Johanna    •  

Gott det ser ut!

Emelie    •  

Låter kul! Och vilka mumsiga bilder♥

MADDISENJ.SE    •  

Mums vad gott det såg ut

ida ❀ ᴘʜᴏᴛᴏ ᴀɴᴅ ʜᴏʀsᴇs ∞    •  

men åhh såå gott! mat är bäst haha :'D
sv; tusen tack fina du ❤

MATILDA    •  

Åh vad gott! :D

Elin karlsson    •  

Allt ser så gott ut! Hoppas du har haft en trevlig resa :)

Erika    •  

Ser himla gott ut alltihopa :)

Siri |Diabitfit|    •  

Trevligt, Helsingfors är fint :)

Sara    •  

Den pastan ser otroligt god ut :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!