December månad

 Världens skönaste och mysigaste säng!
Idag vaknade jag lite efter 7 och hade en dag som bestod av salongsbesök i stan och efter det färgning på dockor.
 
Nu har jag precis vaknat från en powernap och ska snart dra mig neråt mot köket för att äta något ordentligt då jag inte åt någon lunch i skolan idag så borde jag ju få åtminstone en ordentlig varm rätt i mig!
 
Var ju igår på gymmet med William och det gick inte så värst bra där om jag ska vara ärlig. Var sjukt trött och hade ingen riktig motivation så körde bara uppvärmning och 4 ryggövningar. Känner dock av träningsvärken idag så något bra måste jag ju iallafall ha gjort!
 
Annars har min start på december varit riktigt bra!


LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Mysigt!

Svar: Tack så mycket för ditt tips! :)

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]    •  

svar: Va roligt, ta nån bild som visar vem du är t.ex. :)

Julia    •  

kul med salongsbesök och att få färga :)

bexollila    •  

skönt med en powerrnap efter vart uppe så tidigt"

Prietha    •  

Gud så mysig säng!

Anonym    •  

mysig bild och gullig hund :)

Jossie    •  

Skönt med lite träningsverk

Amanda Jönsson    •  

Ser mysigt ut det där!

Amanda♥    •  

Åh, så mysig bild! :)

Anonym    •  

Svar: :)

Sängen ser så skön ut! Hoppas du har haft en bra dag!! :)

Elin    •  

Svar: :)

Sängen ser så mysig ut! Hoppas du har haft en bra dag!! :)

Siri |Diabitfit|    •  

Ser mysigt ut :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Skönt med en powernap. :)

SVAR: Ja absolut att du får dela. :) Det är inte mina videos så.

Anna    •  

Låter som en härlig tisdag!

Moa Persson    •  

ååh vad cozy den ser ut! :D

Sara Ekman    •  

härligt :)

milina.blogg.se    •  

superfin sänggavel! vill ha en liknande fast en vit eller en svart :)

Svar: Tack, den är köpt på IKEA! :)
Henrietta Nylund

Ida    •  

Sängen ser mysig ut!

Flisan    •  

sv: skönt :D

Maria    •  

sängen ser väldigt mysig ut också! :)

Elin    •  

Ser mysigt ut :)

Erika    •  

Härligt med träningsvärken, då känner man att man gjort något :)

Emelie    •  

Mysig bild!:)

linah    •  

mysigt:D!

SannSa Preifelt - JULKALENDER ❤    •  

Du var i alla fall på gymmet och det är bättre än att inte vara där alls :D

SARA EMILIA    •  

Så mysig bild!

Sara    •  

Låter som en mysig dag :)

Annie Bergström    •  

vilken mysig säng!

Pauline    •  

såg mysigt ut!

Lydia    •  

mysigt!

Amanda Johansson    •  

Mysigt :) December är ju en underbar månad :)

Caroline    •  

Mysigt att lilla vovven låg där också ^^

Kajsa    •  

mysig bild :)

sofft.blogg.se    •  

Ser mysigt ut! Och vilken söt vovve :)

therese    •  

Åh har du också hund? va är det för ras? :)

kram /therese

Svar: Jo, Det är en brasiliansk terrier! :)
Henrietta Nylund

Robex Lundgren    •  

ser mysigt ut










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!