Bekännelser

❤ Jag har i flera år ''samlat'' på parfymer och hårprodukter
 
❤ Jag brukar platta håret endast en gång efter att jag har tvättat och plattar det nästa gång efter nästa tvätt!
 
❤ Jag sminkar mig på vardagarna på 10-15 minuter och brukar bara sminka mig om jag ska till
skolan, brukar annars gå utan smink på t.ex. helger!
 
❤ Jag sover året runt med duntäcke, så fluffigt och mysigt!
 
❤ Jag hatar att ha på sockor i sängen, tycker det är väldigt ofräscht!
 
 Min favoritdryck är alla olika märken av coca-cola! Dricker inte över huvudtaget heller
mjölk eller vatten, hatar det!
 
 Jag älskar att resa och drömmer om att ha chansen att kunna resa runt överallt i världen!
 
 Jag tar alltid fram alla kläder och packar väskan inför morgondagen alltid på kvällen så jag
får lite mera tid på morgonen att sova!
 
Den gooodaste smaken av vitamin well! Synd dock att den inte finns i Finland :(


Melinda    •  

hahah då har vi två en sak gemensamt, har hundra miljader parfymer hemma hah

Elin karlsson    •  

Svar: Ja eller hur :)

Intressant lista att läsa! :)

Alice    •  

Alltid roligt att läsa såna här inlägg!

Linda    •  

roligt att läsa

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Jag sover också dygnet runt med duntäcke. :D

bexollila    •  

sv:visst är han galet jävla söt :D

Lydia    •  

Sover också med duntäcke året om!

Jenny Karlsson    •  

sv: Alltså kan ju inte prata för alla affärerna men där jag bor brukar dom alltid skicka med såna i påsen bland det man köpt när man ska gå :)

sofft.blogg.se    •  

Sover också alltid med duntäcke :D

♫♪ sandra    •  

kul att läsa :)

Anonym    •  

Kul lista! Känner igen mig på flera :)

Ida    •  

Kul att läsa!

Svar: Okej! Tack för tipset! :)

Beatrice Jakobsson - Julkalender    •  

Vad kul att du är med och tävlar idagens lucka! :)

lucydee    •  

Vilken rolig lista att läsa med bekännelser :D

Julia    •  

älskar också att resa :)

Siri |Diabitfit|    •  

Rolig lista!

Flisan    •  

sv: visst e dom :D

Anna    •  

Jag gillar inte heller att sova med strumpor på. Mycket skönare utan ju :)

Amanda♥    •  

Roligt att läsa :D

Anonym    •  

Den vitamin wellen är så mumsig :))

Sara Ekman    •  

Kul lista :)

michelle bergström    •  

Kul att läsa! :) Jag brukar planera kvällen innan vad jag ska ha på mig för att inte ha den paniken på morgonen haha ;)

Kolla gärna in lucka 8 i min julkalender där det pågår en tävling!

Elin Wred    •  

UTMANING TILL ALLA BLOGGARE! Alltså som alla vet så sätter musikhjälpen igång idag och jag vill utmana alla bloggare att göra en egen bössa på sin blogg där folk kan skänka pengar och se vem som tjänar ihop mest! Jag kommer göra min bössa i morgon som kommer heta "Blogg utmaning elinwred" och alla som vill vara med kan göra en bössa som heter "Blogg utmaning och namnet på din blogg" sprid gärna vidare så vi alla kan hjälpas åt i kampen mot spridningen av HIV! ‪#‎MH14‬ ‪#‎blogg‬ ‪#‎utmaning

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Kul att få veta lite mer om dig :)

Emelie    •  

kul lista! :)

Emmelie    •  

Hihi, jag plattar också bara håret en gång efter dusch precis som du :-D

Elin    •  

Den är så himla god! :) / fd ptbyelin.se

milina.blogg.se    •  

jag gillade inte heller vatten ett tag, men måste dricka det nu pga mina njurar så har lärt mig att gilla vatten!

Sara    •  

Åh så roligt lista :) Själv älskar jag vatten :)

Erika    •  

Vilka också resa överallt :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Kul att läsa! :)

Emma & Julia    •  

Åh den är så god!! :)

Caroline    •  

Vilken rolig lista! Blir sugen på att göra en lista jag åh ^^ Jag brukar också ta fram kläder dagen innan så det är klart, annars står jag alldeles för länge och velar i garderoben :p

Maria Karlsson    •  

Önskar jag också var lika noga med att ta fram kläder dagen innan! :)

Pauline    •  

kul lista, duntäcken<3

Prietha    •  

Älskar duntäcken <3

Ida ☯ the sky under the sea    •  

Jag önskar också att få resa världen över! Cola är asgött ^^

☆Z I N J A☆    •  

älskar vitamin well och coca cola:D

Moa Persson    •  

jag plattar aldrig mitt hår hihi :D

Victoria    •  

Okey, jag skickar inte så många. Skickar en liten hälsning till mina småsyskon m familj då de bor så långt bort & de uppskattar det.

Gina    •  

sover också med duntäcke året runt och tar också fram allting på kvällen. Grymt smart ju ;D
Sen där med socker, menar du vanliga strumpor också? För jag håller verkligen med.. Fast jag tycker mest det känns konstigt och jobbigt med strumpor i sängen xD

SARA EMILIA    •  

Brukar också gå osminkad på helger och sådär övrigt när jag har ledig dag, hur skönt som helst ju att bara kunna gnugga sig i ögonen utan att behöva tänka på nån mascara som kladdar ut sig, haha. :)

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket:) och den smaken har jag aldrig sett innan.. vad smakar den?? =) KRAM!

Anita    •  

Kul att läsa :-)

Liborius    •  

jag sover också året runt med duntäcke^^

Lina Johansson    •  

Kul att läsa!

MATILDA    •  

Åh så gott! :D Och kul att läsa!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!