Bästa borsten

 
'' Tangle Teezer är frisörernas favoritutredningsborste. Ta farväl av tovor och trassligt hår. Tangle Teezer hjälper till att göra håret slätt utan att skada fjällsiktet och kan användas för att reda ut både vått och torrt hår. Denna underbara borste ger dig ett fantastiskt resultat och reder ut ditt hår helt smärtfritt. ''  
Detta var beskrivningen av Tangle Teezer Salon Elite modellen på nelly.com som jag själv äger och jag kunde nog inte formulera en beskrivning på denna borsten bättre än vad dom gjorde på sin hemsida!
 
Denna borse har varit min favorit ända sedan jag köpte den över ett halvår tillbaka och den är verkligen en mirakelborste och jag rekommenderar den varmt till alla! Var lite skeptisk över denna borsten i början men när man väl börjar använda den vänjer man sig med den!
 
Ett bra julklappstips till alla åldrar och både flickor och pojkar! :)


Victoria    •  

Tack så mycket :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Måste verkligen skaffa en sådan!

Matilda - Skönhetsblogg    •  

har aldrig testat såna, känns som att dom inte skulle kunna ta sig igenom mitt tjocka hår! haha :)

Svar: Bara du ''delar in'' håret när du borstar det eller tar lite i taget så går det hur bra som helst!
Henrietta Nylund

Brownsugar    •  

Älskar den borsten =D

Moa Persson    •  

blir håret statiskt när man andvänder den?? :)

Svar: Nej :)
Henrietta Nylund

Boel    •  

Verkar som en bra borste :)

Sv: Visst är det!

Celine    •  

Gör det inte ont i handen att använda den när det inte finns ett handtag?

Svar: Nej, faktiskt skönare! :)
Henrietta Nylund

Anna    •  

Köpte också den för ett tag sedan, är väldigt dålig på att använda den men när jag väl gör det är den riktigt bra :)

Ida    •  

Bra tips!
Svar: Ja, det är så sant!

♫♪ sandra    •  

en sån skulle jag också vilja testa!

Siri |Diabitfit|    •  

Kanske man skulle testa, jag som aldrig borstar håret haha:)

Svar: Du borde verkligen testa! Den är ju skonsam mot håret och river inte :D
Henrietta Nylund

Sara    •  

Perfekt tips då jag behöver en ny borste :)

Wilma    •  

den är sååå himla bra!

Släpp taget. följ flödet    •  

Är den bra även till kort hår ?:) Klippte ju av mig nästan allt hår för någon månad sen! haha

Svar: Jodå, min pojkvän som har riktigt kort har köpt en sådan och använder varje dag! Så den passar till alla längder :)
Henrietta Nylund

Anonym    •  

Superbra tips! Har den också!

Amanda♥    •  

De är riktigt bra!

amanda    •  

ska också köpa en sån!

Alice    •  

Jag älskar verkligen också den, förstår inte hur jag kunde leva utan det förut (;

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Tack så mycket!! Du är jättefin också!

Sarah    •  

Den e så sjukt bra :)

Malin Lundgren    •  

hej!
Ursäkta om jag stör med denna kommentar men du har en jättefin blogg och det skulle vara jättetrevligt om du skulle vilja kika in på min!
Kram och God Jul!

Sara Ekman    •  

Tangle Teezer är grym :9

Gina    •  

Ska köpa sån har faktiskt funderat på det tillräckligt länge ^^

Agnes    •  

Är sugen på att köpa en sån faktiskt! :D

Julia    •  

vill ha den! :)

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Har hört väldigt mycket bra om den. :)

Pauline    •  

verkligen bra! äger dock ingen egen

Life of Johanna    •  

Härligt att du ärnöjd

Elin karlsson    •  

Svar: hihi ja vet!

Sådana borstar så grymt bra, vill aldrig använda en vanlig borste nu ;)

Alice    •  

Jag fick min i julklapp för ett år sedan och jag har använt den hela tiden!

Erika    •  

Har inte testat den än, men kanske borde göra det :)

sofft.blogg.se    •  

Spännande! Har alltid velat prova den! :) Kan tänka mig att det är skönt att slippa skaftet/handtaget på vanliga borstar :)

Lydia    •  

Hört att dom ska vara väldigt bra!

miningalinn    •  

Dom är sjukt bra, har en sån. Älskar den!:D

Lina Johansson    •  

Bra tips!

Sv: Ja det var det verkligen :D

Anita    •  

Bra tips :D

lucydee    •  

något som ska inskaffas helt klart :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams    •  

Har hört mycket bra om den, får kanske ta och testa den!

Emmelie    •  

Ja den är verkligen helt fantastisk den borsten :-D

Emmy Lam    •  

Hört massor av gott om den, kanske kan ge den en chans!

sv;
Jaaaa, känns så skönt att ta det lugnt och vila nu på lovet :D

Tommy    •  

intressant tips :)

LINNEA    •  

Älskaaaaa denna borste, håret blir så galet lent!

Sv; ja de va super mysigt på Liseberg, kram :)

milina.blogg.se    •  

jag har också den där! samma färg med :D

kaffehörnan    •  

Vad bra snygg är den med

Emma & Julia    •  

Åhh vill också ha!

SARA EMILIA    •  

Låter ju riktigt bra!

KMStyle    •  

jag har också en sån, riktigt bra :)

Amanda    •  

haha de e så mysko då alla älskar å hyllar dendä då ja int alls gillar den å förstår int varfö den sku va så myki bättre XD ja kanske int bara förstår mig men ja tkr int den e bra, men ja tycks ju ha fel då alla andra älskar den :D

Svar: Haha nåmeen :D du har ju så myki o tjockt hår å såna me tjockt hår bruk int gilla den så :D
Henrietta Nylund

Ida - foto & häst    •  

åh den är bäst!! :D
sv; härligt att du tycker det hihi c:

Oliwia    •  

Fick en sådan av min pojkväns syster i julklapp - så himla bra!!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!