Årsresumé

Ny start på bloggen i Februari!
Bloggen hade legat och dammat ett tag tills jag bestämde mig i Februari att ta tag i bloggandet igen och nu sedan Februari i år har jag bloggat regelbundet nästintill varenda dag!
 
Stockholm i Februari
Var i slutet av Februari i Stockholm på Aviciis konsert vilket var en riktigt kul upplevelse!
Reste med Malin, mamma och min bror och hans assistent dit men William, hans familj och en kompis var också där på samma gång så vi hängde med dom den största delen av resan!
 
I mars firade jag och pojkvännen ett år tillsammans!
 
Spanienresan i April!
Åkte den 17 april till Spaninen med William och hans familj och var där och degade i två hela veckor!
Det var min första resa till södern, eller något varmt land för den delen!
Resan var nog den bästa resan jag har varit med om och saknar villan och värmen och precis allt med den resan!
 
 
Vi fick sommarlov och gick ut grundskolan i Maj!
 
 
I juni opererade jag mig, började sommarjobba och reste till Helsingfors!
Genomförde en riktigt läskig operation i början av Juni där det togs bort 8 tänder ur min mun och har fortfarande nu stora gluggar i munnen och kan just och just tugga maten ordentligt! Denna operation var verkligen något som var väldigt svårt för mig att genomföra mentalt eftersom att jag har såå stor tandläkarskräck!
 
 Började även sommarjobba på McDonalds och jobbade där tills slutet av augusti! :)
Helsingforsresan jag och William gjorde ensamma var också superkul!
 
 
Juli var en riktigt bra månad för mig!
Åkte på skriftskoleläger vilket var superkul och helt över mina förväntningar, fyllde år och konfirmerade mig på samma dag, åkte till Stockholm med William och hans mamma och skaffade en kattunge!
 
 
 
 
I Augusti började jag studera till frisör på Yrkesakademin i Österbotten och det är en tre års utbildning så blir klar 2017 (om jag har räknat rätt)
 
Åkte även på Weekend Festival i Helsingfors med sista minuten ändringar och bodde på hotell två nätter och var två dagar på festivalen med William och Emma och Sara!
 
 
 
I September, Oktober och November gjorde jag inget speciellt egentligen!
 
I december har jag firat julafton som väldigt många andra runtom i världen, fått ett 3 veckors jullov, gjort min första riktigt klippning och även rest till Helsingfors!
 
Detta året har varit riktigt bra med världens bästa pojkvän vid min sida! Hoppas jag får spendera flera år med dig!
Är väldigt tacksam över många saker och är glad över att ha en familj och ha mat på bordet och tak över huvudet!
Med andra ord så har detta året varit helt super!
 


Emma Hyde    •  

Verkar som ett bra år!

F R I D A ▴    •  

vad roligt med frisörlinje!! funderade själv på det när jag valde, blev dock något annat haha. tycker hursom fortfarande det är jätteroligt men är ju så sjukt dålig på det, så det var väl kanske bra att det inte blev den linjen trots allt... :)

sv: tack så mycket!! xx

Svar: Jag kunde nog inte heller nästan alls något före jag började där! Hade liksom aldrig färgat eller pillat på kompisarnas hår eller så men valde det ändå! :)
Henrietta Nylund

FrökenTV, bloggen om tv och film    •  

kul inlägg

Julia    •  

Åh kul med avicii konsert, han är gryym :)

Boel    •  

Härlig årsresumé :)

Sv: Tack!

Robex Lundgren    •  

fin blogg

Moa Persson    •  

Ser ut som ett bra år! :)

Lina Johansson    •  

Åh låter som ett jättebra år!!

sv: Det är den verkligen :D

Hanna    •  

Vad roligt med en årsresumé :)
Sv: Tack så mycket :)

Släpp taget. följ flödet    •  

Du har verkligen hunnit med mycket!! Vilket underbart år! :D

milina.blogg.se    •  

jäklar vilken bränna ^^

Svar: Haha tackar! Dock blev jag mest brun bara på magen!
Henrietta Nylund

Angelica Bengtsson Fotografi    •  

Vilket härligt år, vill också se Avicii hehe :)

Sara Ekman    •  

Nice :)

Emmy    •  

Vad kul att läsa att detta år har bjudit på många fina stunder och även att du känner tacksamhet över allt! Ifall vi inte hörs mer förrän nästa år så vill jag bara passa på att önska dig ett gott nytt år nu!! :D

Ida    •  

Låter som ett bra år!
Svar: Det kanske inte är något för dig? Det är inget för mig men gav det ett försök.

Klara Andersson    •  

Låter som ett roligt år!

Alice    •  

Ser ut som att du haft en bra år!

Amanda♥    •  

Många fina bilder!

sofft.blogg.se    •  

Gott nytt år!

A L I C E L A R S D O T T E R    •  

Det är verkligen hur gott som helst med rocky roads, de tog slut redan första dagen haha :D Kram!

Pauline    •  

kul med resumé :)

Emelie    •  

Va mycket skoj du har hunnit med! Gott nytt år :D

Elin karlsson    •  

Åh vilket härligt och bra år du har haft :) Gott nytt år!!

Sara    •  

Låter som ett bra år förutom operationen, låter läskigt. Men stark du var som klarade av det även om du har tandläkarskräck :) Hoppas 2015 blir ett toppen år för dig :)

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Såg ut som ett härligt år! :)

Victoria    •  

Tack så mycket :)

Du verkar haft ett bra år & jag hoppas du får ett bra år 2015 :)

Erika    •  

Verkade som ett kanonbra år :)

Anna    •  

Låter som ett fint 2014! Hoppas på ett ännu bättre 2015 :)

MADDISENJ.SE    •  

Tack fina du! Hoppas du får ett underbart 2015 nu!

♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥    •  

Verkar som ett härligt år. :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!