Lite om dagen

Bild ifrån någon gång förra veckan i skolan när vi fick tvätta och föna varandras hår, men då vi blev klara med mitt par så snabbt så lockade vi varandras hår och så här blev resultatet på mitt! Enligt mig finaste lockarna som någonsin gjorts på mig!
Lilli som tog en liten tupplur med mig i sängen.
 
Hej på er! Har precis vaknat upp ur en 3 timmars tupplur och usch så sliten och äcklig jag känner mig...
Slutade lite före klockan 3 skolan idag och idag i skolan fönade vi hela dagen och lärde oss olika föningstekniker, kul! 
Igår i skolan lärde vi oss klippa hår i V form och det var verkligen inte så lätt som jag trodde! Tog över 2 timmar att klippa ett hår!!!
 
Nu har William kommit hit till oss och ska jobba här tills min mamma kommer hem från sitt kvällsmöte så vi ska antagligen laga lite mat och sedan senare ikväll se på Idol när det kommer! 
Har inte varit riktigt aktiv hittils med Idol-tittandet i år men ska försöka se så mycket som möjligt då jag inte har följt det på så länge! :)
 
Brukar du följa Idol?


Prietha    •  

Lockarna blev jättefina!

Prietha    •  

Lockarna blev jättefina!

Anonym    •  

Fint hår och söt katt :)

Pauline    •  

sååå gosig kisse!

Amanda Jona [SPONTAN]    •  

Åh så fina lockar :)

Åh går du frisör? (antar det haha)

Nej jag ser inte på Idol ^^ slutade för 3 år sen hahaha!

Svar: Jo det gör jag :)
Henrietta Nylund

Emeliee    •  

Shit va fina lockar! :) Går du frisör?:)

Svar: Ja, jag går på frisör :)
Henrietta Nylund

Sara Ekman    •  

Fina lockar :)

chris    •  

oj två timmar! men är väl mkt att tänka på? :P

Olivia Ward    •  

Vackert hår!

Ninni    •  

Jättefint :) o kikar idol vaaarje dag, varje säsong :)

V I L M A L A ♔    •  

Omg så fint hår och nej jag följer inte idol haha xD

Liborius    •  

så söt katt:) och jag följer inte idol!

VERONICA - fashionblog    •  

Vilken söt katt, sååå söt! :) Ha en underbart fin torsdag tjejen, hoppas din dag blir grym! Kram!

Erika    •  

Vad fint håret blev :)
och guuud vilken söt katt!

Emma    •  

Sv: Tack så mkt =)
Va fiint hår :)
/Emma

NATHALIE - Fashionblog    •  

- tack fina du :)
Så snygga lockar och så söt katt! kramkram

Filippa [FIDELIPPAN.SE]    •  

SV: Tackar! Följer dig med, blev nr 77. Kram

Härligt, går du någon frisör linje eller? :)

johanna    •  

men huuur söt misse har inte du då?










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!