Weekend festival dag 1

Alltså vårat hotell och frukost!!!! Såå amazing!

Igår var det dag ett av Weekend Festival i Helsingfors och det var helt sjuukt bra! Det regnade där även ett tag men trots det var precis alla på topp humör och dansade framför den största scenen för Afrojack! 
Enligt mig var bäst igår Calvin Harris som spelade sist! Men får se vem som är bäst idag då det finns såå många stora bra artister som spelar idag! :)

Vi förde Sara och Emma till och från festivalen igår och var med dom där största delen också igår så idag ska vi kanske också vara med dom på själva festivalen! Kul :)

Men nu ska jag ta och vila ut ordentligt innan vi åker iväg och dansar loss igen! 

Ha det bäst!


Pauline    •  

å vad roligt!

Charlotta Hägg    •  

Sv: Tack så jättemycket, vad roligt att du tycket det :) och det ser riktigt roligt ut på bilderna =) KRAM!

MADDISENJ.SE    •  

Härliga bilder!!

Tack för din fina kommentar!! Har tyvärr av olika skäl inte hunnit/orkat lägga ner tid på bloggen i sommar men nu är jag igång igen. Hoppas du vill fortsätta kika in :)

Emilia Sjödin    •  

Härliga bilder :)

Miranda    •  

åååh Weekend va så bra! :D
svar: Jaa hoppas de :)










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!