Villa avslutning idag!

Gårdagens outfit
Igår slutade jag skolan klockan 12:45 vilket var riktigt skönt! Förde hem Lina och körde sedan hem själv och vilade en stund innan jag lagade en riktigt god Lasagne och körde sedan iväg till Sarah där hon, Benjamin och William var! 
Vi åkte sedan en sväng till Åminne där det var förvånandsvärt lite folk igår och träffade lite folk och sedan åkte vi hem och så sov jag och William hos honom.
 
Steg upp rätt så tidigt i morse eftersom att mitt jobb började 08:30 och det var mitt sista skift på sommarjobbet och känner faktiskt att jag kommer sakna det jobbet riktigt mycket! Men det blev tal om att jag skulle börja jobba där igen senare i år men får se hur det är med skolan osv. då :)
 
Snart ska jag och William börja bege oss till hans villa för att fira villaavslutning med hans familj, kommer bli riktigt kul! :)
Ha en bra villaavslutning! :)


Alice    •  

Vad har du jobbat med/som? jagvetintehurmanskaställaensånfrågamenhoppasdufattarändåååå!

Svar: Har jobbat i kassan på McDonalds :)
Henrietta Nylund

Ebba    •  

Älskar jeansen, så himla snygga!
Svar: ja det godaste som finns enligt mig hehe :)
Hoppas du får en fin kväll!

Erika    •  

Hoppas du får en bra kväll :)

Filippa [FIDELIPPAN.SE]    •  

SV: Tack så mycket, visst är den :)

Snygg outfit! Gillar ringarna.

Liborius    •  

fin outfit:)

VERONICA - fashionblog    •  

Åh vad fin du är tjejen! :) Hoppas du har och kommer få en super bra dag tjejen, ha det bäst! Kramar fina du!

Alexandra - Lakeyours    •  

Finis!

Linnea    •  

Fin!
Svar: Tack så jätte mycket snälla du! :)
//Ledsen för ett sent svar, hoppas att du haft det toppen!//
Kram!

Sara    •  

Fina byxor :)

sv; tack! :D

Har du körkort? :)

Svar: Har mopedbilskörkort men det blir alltid så långt att kalla det mopedbil så säger alltid bil haha :D
Henrietta Nylund

Josephine - Living in London    •  

fint :)

Pauline    •  

låter som bra dagar!

Sara Ekman    •  

Gott med lasagne :)

Olivia Magnusson    •  

så fin :D

sv: åh tack :D
rkam♥

NATHALIE - Fashionblog    •  

Så snygg outfit och fin du är :) kram

Släpp taget. följ flödet    •  

Härligt med kort dag! Finns så mycket tid till annat då! :)

Ninni - Vimsiga mamman    •  

så snygga byxor

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ    •  

Lasagne är ju bara för gott. Det måste jag göra någon dag!

V I L M A L A ♔    •  

Omg så snygg, hoppas du hade kul på avlutningen :) xx

Prietha    •  

Vad är en villaavslutning :/

Svar: Alltså det är en högtid alla firar i Finland! Man åker till sin sommarstuga a.k.a. Villa här i Finland och skjuter raketer och umgås med nära och kära :)
Henrietta Nylund

Prietha    •  

Vad är en villaavslutning :/

Jessica    •  

Snygg outfit :)

Jessica    •  

Snygg outfit :)

Sanna Preifelt    •  

Snyggt!

Anonym    •  

Fin outfit!










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!