Typiskt min otur!

Sååå typiskt... var ute och gick med hunden när jag kände lite vattendroppar och tänkte att jag svänger om för säkerhetsskull ifall det skulle börja ösregna. Och då började det såklart 2 sekunder senare verkligen ÖSREGNA så fick ta av mig jackan och lägga den på huvudet och springa i några kilometer i regnet... verkligen inte så kul!
 
Tänkte att jag skulle gå och sova när jag kom hem några timmar som jag alltid gör varje dag, men det slutade med att jag låg på telefonen i två timmar istället och kände mig betydligt piggare, konstigt!
När jag väl steg upp för att jag tänkte ''nä nu jävlar ska jag ut och röra på mig!'' så kände jag att jag hade fått ont i halsen, och hoppas verkligen inte det är förkylningen alla andra har just nu!
 
Men nu ska jag mysa ner mig med min rosa fluffiga badrock i soffan med lite varm glögg (eftersom att jag inte dricker någon annan varm dryck oftast) och bara slappa och försöka torka!
 
Ha en fin kväll!


Petra    •  

sv ja hoppas det blir bra med mitt hår

Maja    •  

Hade också ösregn när jag skulle åka till skolan, så himla typiskt...

NATHALIE - Fashionblog    •  

åh vad typiskt :( Men så fin bild! kram

Alice    •  

Neejjj vilken otur!!
Sjukt fin bild!

mot plus    •  

låter som min otur....Ha en trevlig kväll!

Ninni - Vimsiga mamman    •  

Trist med regnet :/ som jag härom dagen.. Både paraply o regnjacka låg kvar i bilen på parkeringen.. Vart något blöt börja äntligen kom fram till bilen

jonna    •  

hoppas du slipper förkylningen.
Hoppas du också har en fin kväll :)

Prietha    •  

Varm glögg är så gott!!

Linnéa Pyrrö    •  

fina tulpaner!

sv; tackar :D

milina.blogg.se    •  

hatar när det blir sådär haha! hänt mig flera gånger

Victoria    •  

Fin bild!

Sara Ekman    •  

segt!!

Angelica    •  

Åh vasd jobbigt. är också små sjuk :(

Liborius    •  

åh glögg!

Flisan    •  

Sv: ja :)
Några planer idag? :)

Pauline    •  

å, exakt samma hände för mig :(

♫♪ sandra    •  

fint!

Anita    •  

Fyy, ontur minst sagt!

Venice    •  

typiskt svenskt väder! man blir alltid överrakad haha

Svar: Typiskt finskt väder haha ;)
Henrietta Nylund

Venice    •  

Haha jag menade att jag känner igen det där :) tror vi har det rätt lika!

matilda    •  

vilka fina blommor :)

Sarah    •  

Fin bild :)
De e så himla fint me tulpaner :)

Anonym    •  

superfina tulpaner










Kom ihåg mig?
En 17 årig finlandssvensk flicka med stora drömmar som studerar andra året till frisör!

Häng med här i bloggen i min vardag och sånt jag håller varmt om hjärtat! Jag har ett stort intresse för skönhet och mode så det bjuds det på en del här. Försöker även inspirera och komma med oilka tips.

Hoppas du hittar något intressant att läsa!